Online Global Entertainment

2009

  • הגדלת גודל פונט
  • גודל פונט ברירת מחדל
  • הקטנת גודל פונט
Home

WET – הביקורת המלאה

דוא
אינדקס המאמר
WET – הביקורת המלאה
Page 2
Page 3
כל הדפים

סיפורי אנדרדוג מאז מעולם, זוכים להצלחה. הרצון להזדהות עם דמות חלשה שיוצאת לקרב כנגד רבים, פונה אל הרגש. למרות שכל אחד בחייו מרגיש במידה מסוימת לבד, הרצון לנצח ולהראות לאחר הוא מה שמביא לרגעים מיוחדים במינם, בין אם מדובר בקבוצת ספורט שבאה משום מקום וזוכה בגביע המדינה, בין אם מדובר בנשיא השחור הראשון ובין אם מדובר בשכירת חרב בשם רובי מאלון.

דמותה של רובי מאלון, עומדת במרכז משחק הפעולה החדש, WET, היא למעשה שילוב של ביאטריקס קידו (דמותה של אומה תורמן בסדרת הסרטים "להרוג את ביל") והאתלטית הרומנייה, נאדיה קומונצ'י. למרות השילוב הדיי בעייתי, ניתן לכתוב שדמותה של מאלון היא גולת הכותרת של המשחק שמשלב פעולות לחימה עם יכולת אקרובטית יוצאת דופן. מנוע המשחק, שמציג ממשק שליטה פשוט למדי, מאפשר לשחקן להשתמש ביתרונותיה האקרובטים של מאלון באופן שעוזר לה להתמודד מול כמויות רבות של אויבים. בסיסו של המנוע עוסק בשלוש תנועות (שאותן ניתן לשלב), החלקה, קפיצה וריצה על הקיר. למרות שזמן הלמידה של התרגילים השונים, הוא מהיר למדי (בתחילת המשחק, מופיעים מספר שלבי הדרכה שמאפשרים לשחקן להיכנס בקלות אל המשחק), אני התמקדתי בעיקר בשילוב של יכולות הקפיצה וההחלקה על הרצפה ופחות ביכולות הריצה על הקיר. הדבר שמייחד את התנועות הספציפיות הללו הוא שביצוען משלב אלמנט מטריקס שהופך את התמונה לאיטית, ומאפשר לשחקן לכוון בצורה יותר טובה ובכך להעלות באופן משמעותי את אחוזי הפגיעה באויבים.  מה שפוגע במידה מסוימת באטרקטיביות של המנוע, היא העובדה שבשלבים רבים ישנם קטעי קפיצה רבים (בדומה למשחקי פלטפורמות), וכאן הרגישות של השלט פוגעת בחוויה. הכוונה שלי היא שכאשר צריך לקפוץ מנקודה לנקודה, לעיתים לחיצה כפולה על השלט, תוביל את השחקן למותו, וזה דיי פוגע בחוויה הכללית.



מבנה המשימות במשחק שמחולק לשניים עשר פרקים, מבוסס על עקרון זהה ברובו הגדול. המשימות אשר מורכבות ממרדף מתמשך אחר אדם\חפץ מסוים, לוקחות את השחקן אל אזורים שונים ברחבי הגלובוס (לונדון, הונג קונג), למרות זאת עיקר הלחימה נעשית בסביבות סגורות ולכן אין אלמנט ממשי לעובדה שהקרב נערך בלונדון לדוגמא. כל פרק במשחק מורכב ממשימה מתגלגלת שמציבה את השחקן בפני אתגרים שונים (ישנם שלבים ששמים דגש על תמרון קפיצות בעוד שלבים אחרים שמים דגש על קרבות רבים), למרות זאת ישנו אלמנט זהה ברוב מוחלט של המשימות במשחק, והוא צורך להתמודד בחלל סגור מול אויבים רבים, כאשר מטרתו של השחקן היא לנטרל את פתחי הכניסה של האויבים לזירה. אומנם העדפתי את חווית הקרבות על פני תמרוני הקפיצות (לאור העובדה שכישלון בקפיצה, היווה ברובו כישלון במשימה) אבל למרות זאת, אני חושב שהחזרה על אותן משימות בדיוק לאורך המשחק כולו היא מאכזבת. המשימה הכי מקורית במשחק ולפי דעתי גם אחת ההזויות שראיתי במשחק כלשהו התרחשה בפרק השישי, כאשר מאלון נלחמת תוך כדי צניחה חופשית ממטוס בוער. משימה זאת שמה דגש על אחד הדברים הבעייתיים במשחק, והוא מנגנון הסברה לוקה בחסר. הכוונה שלי היא שמיד לאחר פיצוץ המטוס צונח השחקן באוויר בעוד אין שום הסבר על מטרת המשימה והדרכים להשלימה (המשימה חולקה לשני חלקים, הראשון דרש להרוג כמות אויבים בעוד השני דרש להתחמק משברי המטוס).


תגובות
הוסף תגובה חיפוש
שי ספיר  - ביקורת מעולה   |2009-10-13 04:27:46
אורן כרגיל רמת הביקורות היא במעלה ה1.
לגבי WET אני לא אהבתי את הדמו,זה סגנון של משחק שאני לא מתחבר אליו.
הוסף תגובה
שם:
דואל:
 
אתר:
כותרת:
קוד UBB:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 
 
 
:angry::0:confused::cheer:B):evil::silly::dry::lol::kiss::D:pinch:
:(:shock::X:side::):P:unsure::woohoo::huh::whistle:;):s
:!::?::idea::arrow:
 

!joomlacomment 4.0 Copyright (C) 2009 Compojoom.com . All rights reserved."