Online Global Entertainment

2009

  • הגדלת גודל פונט
  • גודל פונט ברירת מחדל
  • הקטנת גודל פונט
Home

MODERN WARFARE 2 – הביקורת המלאה

דוא
אינדקס המאמר
MODERN WARFARE 2 – הביקורת המלאה
Page 2
Page 3
כל הדפים

עבור לוחמים רבים נפתח חלל רגשי עצום כאשר הם מנסים להשתלב באזרחות. השליטה וההתמצאות בשדה קרב לא מבטיחה חיים קלים, ודברים שנראים טריוויאליים כמו לגדל משפחה או לעבוד בשעות מסודרות, הם למעשה אוטופיה. דווקא המלחמה, האש והסכנה, הם החיים האמיתיים, והטשטוש בין החזית לעורף הוא שמביא אותנו למלחמה המודרנית, חלק 2.

בכותר ההמשך המאוד מצופה של סדרת MODERN WARFAE, נלקח השחקן חמש שנים לעתיד שם הדברים רק הולכים ומסתבכים. למרות מותו של מנהיג קבוצת האולטרה-סוציאליסטים הרוסים, אירמן זאקייב, מצליחה הקבוצה להגשים את חזונו ולהפוך את השלטון ברוסיה. צעד זה מובל על ידי ולדימיר מקרוב, שלימים נודע כאחד מבני חסותו של זאקייב. בדומה למשחק הראשון, גם הפעם כוחות השלום (במקרה שלנו כוח משימה 141), לא נשארים חייבים ויוצאים להילחם באיום החדש. קמפיין המשחק מציג משימות מתגלגלות בכמעט כל מקום אפשרי על גבי הגלובוס (רוסיה, אמריקה, דרום אמריקה, אפגניסטן ועוד), בנוסף למספר גיבורים (שמשובצים למשחק לפי התפתחויות העלילה). אני התחברתי במיוחד לדמותו של ג'יימס רמירז מצבא ארצות הברית. רמירז נקלע לסיטואציה בה פולשים הרוסים לאמריקה ומאיימים באופן ישיר על שלטונה, לא רק שעליו לתמרן תחת אש כבדה במיוחד, עליו למנוע קטסטרופה שמגיעה עד לפאתי הבית הלבן.



מבנה המשימות במשחק בדומה למנוע המשחק, לא יהיה זר לאלו מכם ששיחקו בסדרת משחקי COD בעבר. המשימות במשחק מוגדרות לפי מטרה כללית (לאסוף מידע, להציל חטופים, לטהר מבנים), כאשר כל משימה מתגלגלת בפני עצמה (חלק מהמשימות מציגות אפשרות לנווט מזל"טים, שאני באופן אישי מאוד אהבתי). הדבר היפה במשחק שלפי דעתי בלט לעין יותר מכל אספקט אחר הוא רמת האינטליגנציה המלאכותית של הדמויות\האויבים השונים. הכוונה שלי היא שמלבד צוות הסיוע של השחקן (שעושה עבודה טובה בטיהור מבנים), האויבים ממש לא סטטיים ומחפשים את המגע בכל הזדמנות. אומנם שיחקתי ברמת המשחק הבינונית, אבל גם שם האויבים השונים ידעו לנצל את זירות הלחימה לטובתן, בין אם מדובר בקפיצה על גגות, ובין אם מדובר בזריקת רימונים מיומנת. למרות זאת קשה לי לכתוב שבמהלך המשחק, פיתחתי טקטיקה או סגנון לחימה כלשהו, הכוונה שלי היא שהמשחק הוא כל כך מהיר ואינטנסיבי שלפעמים פעלתי אך ורק לפי אינסטינקטים. המהירות הזאת משתלבת היטב במכות אש אדירות שמומטרות על השחקן במה שלפי דעתי הגביר את דפיקות הלב שלי וגרם לי לא פעם ולא פעמיים לירות צרורות על קירות לבנים.





תגובות
הוסף תגובה חיפוש
עומר מילר   |2010-05-04 03:55:19
ביקורת מעולה למשחק מעולה!
תודה....
שלום אספיר   |2010-05-04 06:00:14
אחלה ביקורת לאחלה משחק
Reiko   |2010-05-04 10:01:56
אף פעם לא מאוחר מדי.
אין ספק שההייפ סביב הסדרה הזאת הוא עצום במיוחד בהתחשב ש IW היא היוצרת (מעניין לראות מה יקרה אחרי הברדאק שהיה לה עם ACTI-BIZAION).
מהרגע שהוא הגיע אליי בלי לחשוב פעמיים נכנסתי למולטיפלייר ומאז לא נגעתי עד היום בסינגל פלייר (שכולם בדעה אחת - מדהים) ובקו-אופ עשיתי רק כמה משימות אבל זה כבר היה די מלחיץ לעשות את זה לבד
המשחק הזה הוא מה שshooter צריך להיות!
הגדילו את רוב המפות לעומת מה שהיה בMW הראשון, כל הperkים , הארסנל נשקים והסוגי כוונות ותוספות לנשקים זה מה שצריך להיות לדעתי בכל משחק יריות!
את כל השעות משחק הרבות העברתי בעיקר ב DEMOLITION - קבוצה אחת צריכה להטמין פצצות והשנייה לנטרל\להגן שלא יטמינו את הפצצות ומתחלפים.
זה המשחק עם הכי הרבה טקטיקה לדעתי.
אגב טקטיקה, עדיין לא נתקלתי במשחק שאשכרה שחקנים משתמשים בטקטיקה, אלא כל אחד עושה מה בזין שלו ויורה כמו פלאנגה (לפעמים זה גם כיף), מלבד המשחקי קבוצות שהיינו משחקים בזמנו ב KILLZONE 2 ששם אשכרה לכל אחד היה תפקיד והיו תיאומים דרך האזנייה.

מה שעדיין חסר לי במשחק הזה זה כלי רכב, שיכולים להוסיף עוד מימד למשחק - כמובן לעשות גם כמה מפות באמת גדולות כמו ב BAD COMPANY שזה יצדיק שימוש ברכבים.

הדבר שהכי הפריע לי בMW2 זה הבלאגן עם כל המסוקים,מפציצים שנמצאים בשמיים....זה פשוט בלתי אפשרי לשחק ככה כשיש מפציצים למעלה וכל ריספון שלך גורר מוות פעם אחר פעם בלי יכולת לזוז או לתפוס מחסה (יש מקומות שאפילו שאתה בתוך מבנה - הפצצה של הגג תהרוג אותך)
מצד אחד זה נחמד שאתה יכול אשכרה לשלוט על המפציץ, אבל מצד שני זה ממש מוריד את החשק כשאין לך באמת אפשרות להגיב לזה (ניסיון להרים את הראש עם RPG ולכוון למטוס - עד שכל זה קורה אתה שוב מוצא את עצמך בריספון)

בשורה תחתונה - המולטיפלייר של MW הוא היה ונשאר מהחוויתיים ביותר
IW עשו שוב עבודה מצויינת, כמו שציפו מהם.

אני מתישהו אתחיל גם את הקמפיין, צריך רק לפנות זמן למה לפי מה שאני זוכר מ COD4 - הוא סוחף לאללה......

אורן, ביקורת מצויינת, ושוב - לא צריך לתת ספויילרים בשביל ביקורת בונה, בתור אחד שלא נגע בקמפיין סחתיין עליך (הקטע עם השדה תעופה זה משהו שהיה ידוע עוד לפני שהמשחק יצא, או הגיע אליי אז זה לא קריטי)
אותי לא מעניין אם המשחק יצא אתמול או לפני שנתיים, אני תמיד אשמח לקרוא ביקורות שלך, יש את הפלצנים שאוהבים לקרוא ביקורות (ששוות לתחת) על משחק בדיוק מתי שהוא יוצא
המעט זמן שהשקיעו במשחק ככה גם נראית הביקורת.
עלה והצלח אח שלי.
כרמל  - מושלם כרגיל   |2010-05-04 10:10:58
זה carmel2000 מגיימר.
מושלם כרגיל, 10 רמות מעל כול הביקורות של vgames/gamer וכו'.
הייתי מציע לכם לפרסם איכשהו את האתר יותר (וגם לשנות את הכתובת למשהו שקשור לגיימינג, זה פשוט לא קליט) ואולי להוסיף מעט פרסומות כדי להרוויח כסף, כי באמת מגיע לכם.

לדעתי אם תוסיפו כם מערכת פורומים ייכנסו הרבה יותר אנשים לאתר, כי להרבה אנשים פורומים היא הסיבה המרכזית שהם נכנסים לגיימר/ויגיימס
אורן נתן  - תודה רבה לכולם   |2010-05-04 16:29:59
תודה רבה לכולם על המחמאות, באמת חיממתם לי את הלב.

שיחקתי שעות במולטי של MW וגם של בד קומפני (אני מקווה לחזור לשניהם קצת לפני ההשוואה), אני באמת לא יודע במה לבחור. שאני משחק בכל אחד מהם אני ממש נהנה, ומאספקטים שונים לגמרי. אני חושב שהעבודה הקבוצתית והמפות הרחבות, מאוד תורמות לבד קומפני, אבל האינטנסיביות של הירי (כפי שציינתי בביקורת, גם בקרבות הקבוצתיים הטירוף הוא אדיר), מאוד מהנה ב-MW 2.

יש למשל ב-MW, מפה אחת (לא זוכר את השם שלה), שמציגה אזור עם מלא מכולות ועמדות צליפה, זה מפה ממש מטורפת, היה לי משחק שבאמת כל שנייה שנכנסתי או שהרגתי או שהרגו אותי (סיימתי שלישי בכללי), אבל לא הצלחתי לפתח טקטיקה, העיקר לרוץ ולירות.

אני באמת משתדל לספק ביקורות כמה שיותר מהר, מצד אחד היו לי בעיות טכניות בחודשים האחרונים, מצד שני אני חייב לשמור על סטנדרטים מסוימים בביקורת. אני לא יכול לכתוב על ביקורת מבלי לסיים את המשחק (את DARKSIDERS לא סיימתי בגלל באג במשחק), לשחק במצבי המשחק הנוספים (תאמינו לי שישבתי שעות על ה-SPECIAL OPS, עם חבר וגם לבד, ומאוד נהניתי), וכמובן לדאוג להעביר את זה לכתב.

לגבי האתר עצמו, האתר לא מייצר כמות קוראים קבועה, למרות שבחודש אחרון מאז שחזרתי לכתוב בצורה רציפה, ישנה התייצבות ועלייה. אני בספק אם זה ימשיך כי אנשים לא מכירים את האתר, אני הכנתי כבר לפני שנתיים תוכנית אב לאתר גדול בהרבה, ישבתי עם חברות תוכן והדברים נפלו בעיקר על סיבות כספיות (עלויות של עשרות אלפי שקלים בממוצע להצעה).

בנוסף אני עושה רוב מוחלט של העבודה לבד, זה משהו שגם כתבים בחול לא עושים, מהקטע שאת הסיקור החדשותי השוטף הכתבים בחול מקבלים בשפת האם שלהם וזה מוריד הרבה מהעומס. צריך גם לזכור ששם יש פלטפורמה בדמות N4G שמכניסה המון כניסות לאתרים. ראיון כמו שעשיתי עם המפיק של פיפא עלה לפני זמן קצר גם לאתר אנגלי ויהיה מעניין אותי לראות אם שם הוא יעורר עניין יותר גדול מאשר פה (לומר את האמת, הפתיע אותי לראות שאף אחד מהגופים שפניתי אליו לא רצה\לא חזר אלי בקשר להפצת הראיון).

תודה רבה לכולכם.


שי ספיר  - רכשתי אותו   |2010-05-07 03:03:38
לאחר שקראתי את 2 הביקורות
החלטתי לרכוש את המשחק הזה
ביקורת מעולה.
הוסף תגובה
שם:
דואל:
 
אתר:
כותרת:
קוד UBB:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 
 
 
:angry::0:confused::cheer:B):evil::silly::dry::lol::kiss::D:pinch:
:(:shock::X:side::):P:unsure::woohoo::huh::whistle:;):s
:!::?::idea::arrow:
 

!joomlacomment 4.0 Copyright (C) 2009 Compojoom.com . All rights reserved."