Online Global Entertainment

2009

  • הגדלת גודל פונט
  • גודל פונט ברירת מחדל
  • הקטנת גודל פונט
Home ביקורות FIGHT NIGHT ROUND 4 – הביקורת המלאה

FIGHT NIGHT ROUND 4 – הביקורת המלאה

דוא
אינדקס המאמר
FIGHT NIGHT ROUND 4 – הביקורת המלאה
Page 2
Page 3
כל הדפים
הטקטיקה שליוותה אותי במהלך הקרבות, השתנתה לאור דברים שלמדתי במדריך המשחק. אם בתחילה, חיפשתי את הנוקאאוט המהיר ולא ידעתי להגן, המדריך לימד אותי שאפשר אחרת. המדריך שמופיע בתפריטי המשחק, מאפשר לשחקן ללמוד את יסודות האגרוף (בנוסף מופיעים מספר סרטוני הדרכה), ואת הטקטיקה הנכונה. חלק מרכזי במנוע המשחק שבא לידי ביטוי בקרבות עצמם, הוא אגרופי הנגד. מדובר במנגנון שמבוסס על התחמקות ותקיפה, הוא מאוד יעיל מצד התוקף ומאוד מסוכן מצד הנתקף. הכוונה שלי היא, שלפעמים זה טוב להזמין התקפות של היריב בשביל לחפש את מכת הנגד הקטלנית (שבמקרים מסוימים מפילה לקרקע), מצד שני זה מאוד מסוכן לתקוף את היריב בצורה טיפשה (מכות מהירות ללא תכלית), כי הסיכוי שהיריב ייתן מכת נגד קטלנית (לרוב  UPPERCUT), הוא גדול. הדבר החשוב ביותר במשחק הוא שצריך לפעול בצורה חכמה, אסור להיות סטטי גם בהתקפה וגם בהגנה, זה לא דבר שבא בטבעיות (במיוחד אצלי), אבל זה מאוד חשוב בשלבים המאוחרים של הקרב.



אספקטים נוספים של מנוע המשחק, באים לידי ביטוי בצורת מיני משחקים. אפקט אחד הוא מנגנון ההתרוממות מהקרקע, שעובד על משחק של שיווי משקל. המטרה של השחקן היא להזיז את הסטיקים האנלוגים במטרה להתייצב. הקושי האמיתי מגיע, כאשר השחקן מופל פעמיים באותו סיבוב, מה שקורה זה שהמתאגרף הופך ללא יציב וכל ניסיון להתרומם מהקרקע, נגמר בנפילה. אני אישית חושב שהמנגנון הוא סביר למדי, יש לו יתרונות מהבחינה הויזואלית והבחינה של האתגר (הוא ללא ספק עדיף על מעיכת מקשים), אבל למרות זאת הוא מצריך אימון ולמידה וזה לא ממש קיים במשחק. משחקון נוסף, מופיע במעבר בין סיבובים. בדומה לקרב אגרוף רגיל, ההדרכה של צוות האימון, מאפשרת למתאגרף להתאושש ולחזור רענן יותר אל הקרב. במשחק האלמנט עובד בצורה כזאת, שיכולת ההתאוששות של השחקן נמדדת על פי רמת ביצועיו בקרב (אחוזי האגרופים, הפלות על הקרקע ועוד). במעבר בין סיבובים, באפשרותו של השחקן להעלות את מד הבריאות שלו, להחזיר אוויר לריאות ואפילו להפחית במידת הנזק המצטבר.

Frazier_action02_layered_jen
Frazier_action02_layered_jen
Frazier_action03_layered_jen
Frazier_pose_layered_jen
Lewis_action01_layered_jen
Lewis_action02_layered_jen
Lewis_pose_layered_jen
gatti01_kris
gatti02_kris
morrison01_kris


מצב המשחק המרכזי, הוא מצב השושלת. מצב השושלת, מאפשר לשחקן לקחת מתאגרף קיים (או יצירה של מתאגרף), ולהכניס אותה לעולם האגרוף. בדומה למצבי משחק שהופיעו בעבר בשלל משחקי אגרוף\מכות (UFC לדוגמא), מתחיל השחקן בדירוג נמוך, כאשר יכולותיו נמוכות משאר המתאגרפים. במצב הקריירה, החלטתי לקחת את מייק טייסון ולנסות לראות אם אוכל להחזיר את "איירון מייק", לצמרת עולם האגרוף. מבחינת רמות הקושי במשחק, מופיעות במשחק ארבע רמות שונות, מהקל אל הקשה. הקושי האמיתי בא לידי ביטוי בעיקר במידת האגרסיביות והשמירה של היריב. הכוונה שלי שבעוד ברמה קלה, ראשו של היריב חשוף בשלבים מסוימים במהלך הקרב, ברמות הקשות יותר, היריב מתאים את עצמו לסגנון של השחקן ופשוט חוסם את כיווני ההתקפה של השחקן. בנוסף לכך, האגרסיביות של היריב באה לידי ביטוי בתקיפה ונסיגה, היריב יודע כיצד לתמרן וזה נקודת ציון חשובה מאוד במשחק. האינטליגנציה המלאכותית, היא פשוט נהדרת, היריב הוא לא סטטי, הוא נאחז בשחקן כאשר הוא בנקודת משבר, הוא מתגונן במשך סיבוב שלם אם דברים לא הולכים, וכך הלאה.



תגובות
הוסף תגובה חיפוש
תמיר  - ביקות טובה!   |2009-07-30 23:33:12
תודה
שי ספיר  - אין מילים!!!   |2009-07-31 10:50:08
כל הכבוד אורן,ביקורת איכותית ברמות......
עושה חשק לשחק במשחק לאחר קריאת הביקורת.
אורון V1  - קבל ח"ח אורן   |2009-08-03 02:33:30
אור קלפר  - נראה מעולה     |2009-08-10 03:36:00
האמת שלא יצא לי לשחק בו (אם ימאס לך אתה מוזמן להביא לי) ואני ממעריצי הסדרה, מפייט נייט הראשון ועד השלישי והיה לי גם את השלישי בPS3. שיחקתי ממש מעט בדמו והמשחק נראה ומרגיש מעולה. הייתי קונה אם היה לי זמן לזה, הבעיה שיש לי יותר מדי משחקים ומעט מדי זמן.
הוסף תגובה
שם:
דואל:
 
אתר:
כותרת:
קוד UBB:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 
 
 
:angry::0:confused::cheer:B):evil::silly::dry::lol::kiss::D:pinch:
:(:shock::X:side::):P:unsure::woohoo::huh::whistle:;):s
:!::?::idea::arrow:
 

!joomlacomment 4.0 Copyright (C) 2009 Compojoom.com . All rights reserved."