Online Global Entertainment

2009

  • הגדלת גודל פונט
  • גודל פונט ברירת מחדל
  • הקטנת גודל פונט
Home חדשות גיימסנטר 24.4.10 – משחק פיצוץ

גיימסנטר 24.4.10 – משחק פיצוץ

דוא
אינדקס המאמר
גיימסנטר 24.4.10 – משחק פיצוץ
Page 2
כל הדפים

מהדורת גיימסנטר היומית, מביאה לכם את כל החדשות החמות לצד תמונות וסרטים, בדרך קלילה ונוחה. היום בחדשות, חדשות לגבי משחק המרוצים SPLIT/SECOND, חדשות לגבי מצב הקריירה ב-UFC 2010, ואיזה שחקן הולך להופיע על העטיפה של מאדן 11.

מרוץ לחבלנים בלבד

אם יש משחק מרוצים שבא כמעט משום מקום והפתיע רבים בתעשייה, זה משחק הטרקטורונים PURE. המשחק שפותח על ידי חברת Black Rock Studio, והופץ על ידי חברת דיסני, הציג מנוע משחק שלפחות בעיניי שילב את הטוב ממגוון רחב של משחקי ארקייד\משחקי מסיבות (טוני הוק, SSX וכדומה). כעת מנסים בדיסני לשחזר את ההצלחה עם משחק המרוצים SPLIT/SECOND.

המשחק החדש שאמור להגיע לחנויות בחודש הבא (יהיה מעניין לראות כיצד הוא יעמוד מול BLUR של חברת ACTIVISION), אמור להציג מרוץ מכוניות ארקיידי והרסני למדי. אולי ממבט ראשון (וגם שני), נראה המשחק כגרסה מוקצנת של סדרת BURNOUT המצוינת, ולמרות זאת הוא מסתמן כלהיט אפשרי. הקונספט עליו מבוסס המשחק, עוסק במעשה בעיר וירטואלית שמולכדה בכמויות חומר נפץ שלא היו מביישות מעבדת נפץ בשטחים, וכל זאת במטרה לאתגר את הנהגים ולהפוך את המרוצים לאטרקטיביים במיוחד. מנוע המשחק אמור לאפשר לשחקנים\נהגים השונים, להשתמש בזירות החבלה במטרה לנטרל את יריביהם השונים, הן בצורה ישירה (פיצוץ חביות נפץ על מכונית שעקפה אתכם), והן בצורה עקיפה (פיצוץ גשרים ויצירת קיצורי דרך). מנוע המשחק אמור להתבסס למעשה על תרגילים מיוחדים שיאפשרו לשחקן לשלוט על איכות הפיצוצים ומיקומם על המסלול, בדומה למד הטריקים שליווה את PURE, ילווה את השחקן מד מיוחד אשר יושפע מאופן הנהיגה של השחקן. נהיגה בעלת קפיצות, פניות וסיכונים רבים, תקפיץ את מד הפיצוצים ובכך תאפשר לו לבצע פיצוצי ראווה.

 

הפרזנטציה במשחק, אמורה לפי צוות הפיתוח להתבסס על סצנות פיצוץ הוליוודיות (הסרט ה"מומחה" עם סטאלון ושרון סטון, עולה לי לראש), ובכך לתרום משמעותית לחווית המשחק (הרס מוחלט של המסלולים, פיצוצים על קו הסיום). הפיצוצים עצמם, לא יבואו בצורה קבועה, אלא במספר אופנים, מה גם שזירות\המסלולים השונים יעוצבו לפי סביבות שונות (תחנת כח, עיר סואנת וכדומה). שאלת השאלות שבטח נשאלת, היא כיצד כל זה יתורגם למצבי המשחק השונים, ובכן מצבי המשחק השונים מבטיחים להציג מגוון רחב של מרוצים שכולם עושים שימוש באטרקטיביות של המנוע. בין המרוצים השונים ניתן למצוא את מרוץ ההישרדות, שבניגוד למשחקי מרוצים אחרים, אין מדובר במרוץ קלאסי נגד השעון, אלא מרוץ בו עליכם לשרוד כמה שיותר מתקפות (השחקן אמור לקבל זמן בונוס כאשר ישרוד מספר מתקפות רצופות).

מלבד מצבי המשחק לשחקן היחיד (הסיבה בשבילה מולכדה העיר, היא תוכנית ריאליטי שתעמוד במרכז מצב העונה במשחק), אמור המשחק להציג מגוון אפשרויות למשחק מרובה משתתפים. בניגוד ל-PURE, שם התאכזבתי קשות מהחוסר במסך מפוצל, אמור המשחק להציג מסך מפוצל במקביל למצבי רשת מקוונים, ובהחלט יהיה מעניין לראות באיזה טקטיקות ישתמשו השחקנים ברשת.

הלוחם האולטימטיבי – חלק 2

למרות הביקורת החיובית שנתתי בשנה שעברה למשחק UFC UNDISPUTED, ציינתי בביקורת שאחד הדברים שהכי אכזבו אותי, זה מצב הקריירה. מצב הקריירה אשר התבסס רק על יצירת לוחמים חדשים, נראה ונשמע טוב על הנייר אבל בפועל הוא משעמם למדי. הדבר הבעייתי ביותר מבחינתי היה, הקשר הישיר בין הצלחה באימוני הסגנונות, למגוון התרגילים של הלוחם בקרב עצמו. במשחק השנה, מחנות האימון יהוו גם הפעם חלק אינטגרלי מהמשחק, אבל בניגוד לשנה שעברה, הם יפעלו באופן שונה. אם בשנה שעברה התמקדו מחנות האימונים בסגנונו של השחקן (לדוגמא האבקות), השנה יתמקדו מחנות האימונים בתרגילים השונים. לדוגמא אם תרצו לעבור ולשפר את האגרוף, תלכו למחנה האגרוף, כל מחנה יאפשר לשחקן לפתוח ולשפר אספקטים שונים במשחקו ובארסנל התרגילים שלו. דבר זה אמור להבטיח לשחקן שלכם, סגנון ייחודי של תרגילים (מעניין אם ואלו הגבלות יהיו על כמות התרגילים שניתן ללמוד), וזה בהחלט נשמע טוב.



אם בשנה שעברה כתבתי שבהשוואה למשחקי ה-WWE אותם מפיצה אותה חברת THQ, במשחק של ארגון ה-UFC, אין צורך בעלילות וסצנות מעבר בדומה לסדרת משחקי סמקדאון, שם מדובר בלחם וחמאה, השנה המצב הולך להשתנות. השינוי המרכזי שתשימו אליו לב במהלך הקריירה שלכם, הוא שהמשחק מציג הרבה סצנות מעבר, בהן סצנות שקילה לפני הקרבות, ראיונות ואפילו עימותים עם לוחמים אחרים. כחלק מהוספת הסצנות, אמור המשחק להציג דיבוב של הלוחמים, במקביל לאפשרות מעניינת של השפעה על תדמית הלוחם. כאשר הלוחם יעלה לזירה הוא יוכל להשפיע על תדמיתו ועל קרבותיו העתידיים בזכות היחס של הלוחם ליריביו ואפילו לקהל. זה בהחלט נשמע מעניין, אבל צריך לראות עד איזה רמת חופש ואתגר יקבל הלוחם, כי בפועל הכל תלוי בסיטואציות ובאם אחליט בכל קרב לתת כבוד ליריבים שלי, האם זה ישפיע לאורך זמן, או רק לקרב הבא.



תגובות
הוסף תגובה חיפוש
רונן  - אחלה השקעה, אורן   |2010-04-24 16:28:52
אורן, אחלה השקעה. תודה.

אני מצפה מאוד ל-Split/Second, ולפי הרשמים, הוא לא יאכזב.
Reiko   |2010-04-25 05:54:16
split second נראה אדיר, מזכיר מאוד משחק שיצא סמוך להשקה של הפלייסטיישן 3 אותו סיגנון אבל שזה כאילו בימוי קולנועי ואתה משחק בתוך התסריט (לא זוכר את השם של המשחק)
הוספת המצב של split screen בהחלט יעלו את הערך של המשחק הזה (אצלי לפחות) לעומת משחקים אחרים שהחליטו לתת לך לשבת לבד בסלון ולשחק נגד חברים רק דרך הרשת.
מעניין יהיה לראות מה תהיה התפלגות השחקנים במשחק הזה לעומת בלור שיוצא שבוע אחריו.

שניהם נראים טוב ולפי איך שזה נראה GT5 לא הולך לצאת בקרוב אחרי הכל......אז למה לא ?
שי ספיר  - תודה על החדשות   |2010-04-25 13:20:44
אני ממש מת לדעת איזה משחק אגדות חדש יוצרים בTHQ .
חיפשתי מידע על זה ברשת אבל כרגע אין שום הודעה רישמית
אורן נתן  - תשובות   |2010-04-26 15:04:59
אם לומר את האמת, אחרי כל הזמן שעבר (והדמו המאוד מאוד מאכזב), קצת ירד לי ההייפ מ-GT5. ושלא תבינו לא נכון, אני פריק של הסדרה עוד מימי הפלייסטיישן הראשון, אני כמובן אשחק בכותר החמישי, אבל מקווה שהוא באמת יציב סטנדרטים חדשים, כי כל יום שעובר רק פוגע באטרקטיביות שלו לפי דעתי.

לגבי SPLIT\SECOND, המשחק נראה מאוד מאוד מבטיח (יצא הדמו שלו לאקס בוקס היום, מאמין שביום חמישי גם לפלייסטיישן יגיע). אני מאוד אוהב מסכים מפוצלים, זה כיף (למרות שב-MX VS ATV, שסיקרתי לאחרונה, זה היה דיי מסורבל לאור המנוע של המשחק). BLUR גם צריך להיות נחמד, אבל כרגע אני נוטה הרבה יותר לכיוון של SPLIT/SECOND.

לגבי משחק אגדות אפשרי של ה-WWE, כפי שציינתי בגיימסנטר הרלוונטי, מדובר בשמועות בלבד, ככה מתחילים רוב הדברים אצל THQ, אבל אני מניח שנשמע יותר לאחר יציאת UFC 2010, וההתקרבות ל-E3.

drew brees   |2010-05-01 17:48:56
תראה איזה מצחיק הקסדה יושבת לי על הראש.................
הוסף תגובה
שם:
דואל:
 
אתר:
כותרת:
קוד UBB:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 
 
 
:angry::0:confused::cheer:B):evil::silly::dry::lol::kiss::D:pinch:
:(:shock::X:side::):P:unsure::woohoo::huh::whistle:;):s
:!::?::idea::arrow:
 

!joomlacomment 4.0 Copyright (C) 2009 Compojoom.com . All rights reserved."

 

כתבות נוספות