Online Global Entertainment

2009

  • הגדלת גודל פונט
  • גודל פונט ברירת מחדל
  • הקטנת גודל פונט
Home חדשות גיימסנטר 11.6.10 – כוכבי המחר

גיימסנטר 11.6.10 – כוכבי המחר

דוא

מהדורת גיימסנטר היומית, מביאה לכם את כל החדשות החמות לצד תמונות וסרטים, בדרך קלילה ונוחה. היום בחדשות, תחזית מלאה של EA לקראת המונדיאל, חשיפה ראשונה למשחקי ה-WWE החדשים, תמונות ראשונות של פיפא 11, ומידע ראשוני לגבי הכותר החדש בסדרת מורטל קומבט.

והזוכה במונדיאל היא...

חברת EA שהשיקה בהצלחה רבה את גרסת הגביע העולמי של סדרת משחקי פיפא, פרסמה כמיטב המסורת, את הערכת המשחק לגבי זהות המנצחת בקיץ הקרוב. אז נכון שמדובר במשחק, וכמעט תמיד ישנם הבדלים בין המתרחש בפועל לסימולציה הוירטואלית, אני תמיד נהנה לקרוא אותן. לפי הסימולציה המלאה שהציגה את מכלול המשחקים, החל משלב הבתים ועד לשלבי הנוק-אאוט, הנבחרות שיפגשו בגמר יהיו ברזיל וספרד.

שתי הנבחרות שרבים בעולם האמיתי אכן מסמנים אותן כפייבוריטיות לזכייה בגביע, אמורות לעבור בדרך לשם את מיטב הנבחרות בעולם. בדרכה לגמר עוברת ספרד את איטליה ברבע הגמר (ניצחון בפנדלים), ואת ארגנטינה בחצי הגמר, בעוד ברזיל עוברת ברבע הגמר את הולנד בשחזור של מונדיאל 94 (ניצחון 3-2), ובחצי הגמר את נבחרתה של אנגליה (ניצחון בפנדלים). בגמר עצמו עולה ברזיל ליתרון בדקה ה-30, משער של פליפה מלו, מספר דקות לאחר מכן (דקה 42), טעות קשה של חוליו סזאר שוערה של ברזיל, אפשרה לדויד וייה להשוות את התוצאה. במחצית השנייה שהתנהלה בשליטה של ספרד, הגיע גם המהפך, בדקה ה-61, וייה כבש את שערו השני (לאחר הרמה של אנדרס אינייסטה), וקבע יתרון 2-1 לספרדים. בניסיון נואש להשוות את התוצאה, ברזיל שלחה את שחקניה קדימה, וססק פבריגאס, ניצל את ההזדמנות להעלות את הספרדים ל-3-1 ולהבטיח לספרדים זכייה כפולה באליפות העולם ואליפות אירופה.



סימולציה זאת, מכניסה אותי יותר ויותר אל אווירת הגביע העולמי, ואין ספק שיהיה מעניין להשוות בין הסימולציות לתוצאות האמיתיות. מעניין לראות, שלפי הסימולציות, אין איזה נבחרת קטנה שמפתיעה וכל הנבחרות הגדולות, הן אלה שמגיעות לשלבים המאוחרים. ההפתעה היחידה שמסתמנת היא שנבחרת סרביה תודח כבר בשלב הבתים, בעוד נבחרת סלובקיה, תעלה לשמינית הגמר.

לא נחים על זרי הדפנה

במקביל לסימולציות של משחק הגביע העולמי, שיחררה EA פרטים ראשונים לגבי פיפא 11,  ולפי המידע הראשוני בהחלט יש למה לצפות. החידוש\המיתוג שעליו הולכת החברה השנה, הוא ליצור הבדלים משמעותיים בהתנהגותם של השחקנים על המגרש. כן זה נכון שכבר היום לכל שחקן יש יתרונות\חסרונות מסוימים (תלוי בעמדה, ובשחקן עצמו), אבל כאן החברה מדברת על שינוי משמעותי.

PS3_Arshavin_running
PS3_Arshavin_running
PS3_Ivanovich
PS3_Nani
PS3_Nasri_running
XBOX360_Arshavin_kicking
XBOX360_Header
XBOX360_Nasri_running_towards
XBOX360_Rooney_striding


הכוונה של EA היא להתאים את סגנון משחקו של השחקן במשחק האמיתי, למשחק הווירטואלי, הן על פי דפוסי התנהגותו והן על פי נתוניו הבסיסיים. החברה עצמה טוענת שהיא עשתה מחקר עצום בנושא, שכלל בין היתר עבודה של למעלה מ-1700 סקאוטים מרחבי העולם. כל זאת בניסיון להרכיב מאגר נתונים רחב ככל האפשר. צריך לזכור שכבר בשנה שעברה ראינו ניסיונות דומים, הן בצד התנהגות השחקנים (פרו אבולשן), והן בשיתוף מאגרי מידע עם משחקי ניהול (צ'מפיונשיפ מנג'ר), בהחלט יהיה מעניין לראות כיצד כל זה ישתלב במנוע של המשחק. לדוגמא בחברה מבטיחים ששחקן כמו קאקה יוכל למסור מסירות חדות ועמוקות, בעוד שחקן כמו וןיין רוני יכול יוכל לבעוט ממרחק ולהתמודד עם הפיזיות של הבלמים. מלבד שחקני השדה, החברה מדברת שכל נושא ההתנהגות, יהיה תקף גם לשוערים במשחק וישפיע על סגנון משחקם (השפעה על איכות הזינוקים, ומהירות התגובה). מבחינה ויזואלית אמור המשחק להציג מבני גוף שונים לכל שחקן ושחקן, במה שייתן ביטוי גדול יותר לסגנונות המשחק השונים.

לפעמים השמועות מתגשמות

לאחר שבועות בהן שמענו רסיסי מידע על משחק האבקות חדש של חברת THQ, אתמול הגיע האישור הרשמי והמיוחל. אתר GAMESPOT, חשף שמקביל לפיתוחו של כותר ההאבקות החדש בסדרת משחקי סמקדאון (סמקדאון נגד רו 11), עובדת חברת THQ, על משחק האבקות חדש בשם WWE ALL STARS. המשחק החדש שאמור להיות משווק רק בתחילת 2011, אמור להציג עימות בין מתאבקי ההווה לאגדות העבר. כזכור, לפני כשנה וחצי, ניסתה חברת THQ לשווק סדרת האבקות חדשה (שתעמוד במקביל לסמקדאון), בשם אגדות הרסלמניה. בפועל התוצאות היו מאכזבות למדי, הן ברמת המכירות, והן ברמת הביקורות עצמן (המשחק זכה לביקורת צוננות למדי).



הבעיה העיקרית (לפחות אצלי), בכל הקשור לאגדות הרסלמניה, הייתה שלמרות שהובטח מנוע ארקיידי, שיפנה גם לקהל שלא נוגע במשחקי וידאו, התוצאה הייתה מנוע מאוד מסובך שגרר שילובי מקשים בעיתיים למדי (מקש אחד שהיה אחראי להצמדה, הרמת נשק, ויציאה מהזירה). כפי שתראו בסרטון הבא, וגם בתמונות, המשחק הולך להיות מוקצן למדי, ולפי דעתי זה דבר טוב ומרענן. כבר שנים אני רוצה לראות משחק האבקות, שייקח את האספקט הארקיידי וייתן לאוהדי ההאבקות נישה נוספת במקביל לסדרת סמקדאון (בדומה למה ש-EA עושה עכשיו עם NBA JAM). המודלים של המתאבקים מוקצנים ביותר, וכך גם התרגילים (המתאבקים עפים באוויר, יש מד כוח). מאוד מעניין לראות כמה מתאבקים יופיעו במשחק, שאמור לכלול שדרות מפיהם של ג'ים רוס וג'רי לולר (בימים אלה נערכות ההקלטות). מאחר ומדובר במשחק שיכלול אגדות יהיה מעניין לראות כיצד תתמודד THQ עם העובדה שגם האלק הוגאן וגם ריק פלייר, עברו לחברה המתחרה. מה שהפתיע אותי לאור סגנון המשחק, הוא שב-THQ החליטו בכל זאת לשווק את המשחק רק לאקס בוקס 360 ולפלייסטיישן 3, בעוד שמשחק כזה, יכול להתאים גם לקהל שמשחק ב-WII.

997443_20100608_790screen001
997443_20100608_790screen001
997443_20100608_790screen004
997443_20100608_790screen005
997443_20100608_790screen010

מעבר למשחק האגדות, חשפה THQ, גם את גרסת 2011 של סמקדאון נגד רו. המשחק החדש שצפוי להכיל הרכב של למעלה משבעים מתאבקים, אמור להציג שינויים במנוע המשחק. בדומה לשנים האחרונות, הקרב עליו שמו דגש השנה, הוא קרב ה-TLC (סולמות, כסאות ושולחנות). בניגוד למשחקי העבר, כל החפצים השונים, יהיו אינטראקטיביים בהרבה. השולחן ישבר כמעט בכל דרך אפשרית, כאשר השברים יישארו בזירה (לזמן מוקצב כמובן), הסולם יתעקם בנפילות של המתאבקים עליו, כאשר החידוש הדרמטי יאפשר לשחקנים לבצע תרגילים כמעט מכל מקום אפשרי (הן בזירה והן מחוץ לזירה). המנוע החדש אמור למעשה לאפשר לשחקן ליזום תרגילים עם החפצים בקלות יתרה, ברגע שהשחקן יבצע תרגיל הנחתה, יהיה ניתן להזיז את המתאבק השני (בעודו באוויר), לכיוון החפץ המדובר ובכך ימנעו מצבים בהם השחקן יפספס את השולחן.

996718_20100608_790screen001
996718_20100608_790screen001
996718_20100608_790screen002
996718_20100608_790screen003
996718_20100608_790screen005
996718_20100608_790screen012


שובו של ריידן

המהדורה היום עוסקת בעיקר במידע על גרסאות חדשות של משחקים וותיקים, ואין דרך יותר טובה מלסיים אותה במידע ראשוני על הכותר החדש בסדרת משחקי מורטל קומבט. הסדרה הוותיקה שידעה ירידה קשה ברמת הפופולאריות שלה בשנים האחרונות (למרות כותר לא רע שהציב את דמויות הקומיקס של DC נגד לוחמי מורטל קומבט), עומדת לחזור למקורות. כן בדומה למהפך שעברה סדרת סטריט פייטר בשנה שעברה, גם חברת האחים וורנר (שלקחה את הזיכיון על הסדרה), החליטה שהגיע הזמן להחזיר את מורטל קומבט לבסיס, וזה לחימה שתשמור על עקרונית הלחימה הדו ממדית, לצד כל יתרונות הגרפיקה התלת הממדית.

למרות שמדובר במידע ראשוני, ניתן לראות בסרטון המצורף שהמשחק נראה באמת כגרסה משודרגת של משחקי מורטל קומבט משנות התשעים, ושאלת השאלות היא מה יהיה תפקידים של תרגילי הסיום (הפאטאליטיס). תרגילים אלה הפכו לסמל המסחרי של סדרת המשחקים, ולמעשה אפשרו לשחקנים לסיים את הקרבות בצורה קריאטיבית ואכזרית (להפיל את היריב על זירת מסמרים, להפוך את היריב לגוש פחם, לערוף את ראשו), ולפי הדגש שעליו מדברים היוצרים (בהם אד בון, האבא המייסד של מורטל קומבט), התרגילים יחזרו ובגדול. מעבר לזאת מצבי המשחק החדשים, אמורים להציג מצבי לחימה לזוגות במקביל לשחקן היחיד. חווית קרב הזוגות, נראית כשילוב של מארבל נגד קאפקום עם "TEKKEN TAG", ויהיה מעניין לראות כיצד היא תעבוד, בטח במצבי הרשת השונים שאמורים לאפשר תמיכה לארבעה שחקנים במקביל. בתור אחד שעדיין מחזיק את העותק המקורי של המשחק, לקונסולת הסופר נינטנדו, אני חייב לציין שהידיעה הזאת בהחלט עשתה לי את היום, וכולי תקווה שנראה את ליו קאנג, סוניה, וג'וני קייג' חוזרים לבמה המרכזית.

גיימסנטר VOD

אורן נתן.

 



שמור את הכתבה ברשת החברתית
Reddit! Del.icio.us! Mixx! Free and Open Source Software News Google! Live! Facebook! StumbleUpon! Twitter! TwitThis Joomla Free PHP
תגובות
הוסף תגובה חיפוש
זהר צלח   |2010-06-10 21:30:19
כרגיל עבודה מעולה...

מכל הידיעות הכי עניינה אותי זאת של MK שבעיניי הוא משחק המכות הכי טוב שיש, מחכה בקוצר כוח למשחק...

בקשר לפיפא 11, השינוי נשמע מעניין ומבורך...

וסמאקדאון? אחרי האכזבה מהמנוע של שנה שעברה נקווה לשיפור...


יש תאריך יציאה לMK?
אורן נתן  - re:   |2010-06-11 01:56:41
זהר צלח כתב:
כרגיל עבודה מעולה...

מכל הידיעות הכי עניינה אותי זאת של MK שבעיניי הוא משחק המכות הכי טוב שיש, מחכה בקוצר כוח למשחק...

בקשר לפיפא 11, השינוי נשמע מעניין ומבורך...

וסמאקדאון? אחרי האכזבה מהמנוע של שנה שעברה נקווה לשיפור...


יש תאריך יציאה לMK?


זהר מה שלומך?

אם לומר את האמת, מבין כל האייטמים הכי נהניתי לכתוב על מורטל קומבט. ממש עשה לי טוב לראות שהסדרה חוזרת למקורות, במיוחד שהכניסו מצבי משחק חדשים ותמיכה נרחבת ברשת. מה שכן אבל המשחק לא צפוי לצאת בזמן הקרוב, אני מניח ש-2011 זה תאריך ריאלי, נחכה ל-E3 ונהיה יותר חכמים.

לגבי סמקדאון, שינוי כזה במנוע הוא מבורך, אבל יצטרכו יותר הפתעות בשביל להלהיב אותי, כי שנה שעברה מנגנון השיתוף ברשת היה קטסטרופה (היצירות היו אדירות, אבל כל הממשק היה נוראי), בנוסף לכך האינטליגנציה של היריב הייתה דפוקה, או קלה מידי או קשה מידי (חוסם כל תרגיל), זה דברים שיותר חשובים לי מנשקים אינטראקטייבים.

שחר  - עבודה מעולה   |2010-06-11 03:15:35
אגדות רסלמניה הוא חרא של משחק וחבל שהשקיעו בו מההתחלה. האגדות של פעם לא מעניינות אותנו היום.
אורן נתן  - re: עבודה מעולה   |2010-06-11 16:35:17
שחר כתב:
אגדות רסלמניה הוא חרא של משחק וחבל שהשקיעו בו מההתחלה. האגדות של פעם לא מעניינות אותנו היום.


תראה נושא האגדות, הוא נושא חשוב לפי דעתי. נכון שיש דעות של הרבה אוהדים שטוענים שעדיף להשקיע במוצר הקיים מאשר במתאבקי העבר, אבל הפוטנציאל הפיננסי (בטח באמריקה), לעשות משחק שמציג דמויות כמו "הרוק", סטיב אוסטין, ודומיהם הוא גדול. הרי מדובר בדמויות שהכניסו עשרות אם לא מאות מליוני דולרים, ואין מה לעשות מכירים אותם קצת יותר טוב מג'ק סוואגר והתאומות בלה.

בכל מקרה לגבי אגדות הרסלמניה, הקונספט היה טוב לפי דעתי, הבעיה הייתה במנוע המשחק. המנוע היה אמור להיות ארקיידי אבל בפועל הוא היה רחוק מזה, הכל היה שם מסובך ולא מהנה, הם לא החליטו אם הם הולכים על מנוע מוקצן או על מנוע של סימולציה והתוצאה הייתה משהו באמצע, וזה היה רע.

ב-WWE ALL STARS, אני חושב שיש פוטנציאל לשיפור, יותר תרגילים מוקצנים, יותר מהירות, מהלכים שוברי איזון, זה בהחלט מה שיכול להפוך את המשחק ללהיט. הרי המטרה של THQ ששילמה עכשיו הרבה כסף בשביל לשמור את הזיכיון של ה-WWE, הוא ליצור מותג נוסף במקביל לסמקדאון, ואם זה יצליח, אז מדובר בהשקעה טובה.

שי   |2010-06-12 03:38:46
MK נראה נהדר, אין ספק שאותי זה מחזיר לילדות עם המחשב של פעם.
עשית לי את השבת!

שי ספיר  - לא יכול לחכות יותר   |2010-06-12 06:39:59
ALL STARS - נראה כמו משב רוח מרענן למוצר הקיים.
SVR לפי דעתי נשאר עם אותו גרפיקה כשל הקודם.
אהבתי את השינוי של הנשקים -אך אם לא יחזור מצב ניהול בדומה לGM לא יהיה ממש שווה לרכוש אותו....
ALL STARS לדעתי יהיה להיט אמיתי!
Reiko   |2010-06-16 01:49:58
הלוואי והסימולציה הזאת אכן תתרחש גם במציאות

השינויים בפיפא 11 נשמעים טובים, אבל לא נראה לי שנשים לב כל כך בהבדל.
קיוויתי לשמוע משהו יותר בומבסטי, אבל כנראה שהם כבר די מיצו את הדברים 'הכבדים' ועכשיו עוברים לדברים מינימליים שאולי כן ישנו את התחושה וההרגשה למרות שלדעתי הרוב הגדול לא יבחין בהבדל.

הWWE ALL STARS נשמע לי הרבה יותר מעניין מ SVR11, מעניין לשמוע עליו עוד עדכונים ברגע שיוודעו וגם רשימת המתאבקים כמובן (את טטנקה מצאתי ב SVR10, ואני אגיד לך את האמת אורן - ממש הופתעתי לטובה מאיך שעשו אותו - אותו אחד שעשה אותו, בצורה החיצונית , בתנועות ובמהלכים שהוא עושה - זה ממש הוא!)
בכל מקרה ב SVR החדש עושה רושם שלא יהיו שינויים דראמטיים מה שמפנה את הבמה לALL STARS שייתן קצת שינוי אווירה מרעננת.

שמחתי גם לשמוע על המורטל קומבאט החדש, למרות שיותר התלהבתי מהסרט שעתיד אולי לבוא:
http://www.youtube.com/watch?v=OFdqM2kebx0
אבל מורטל קומבאט זה מורטל קומבאט...בתור מעריץ עוד מהמשחק הראשון אני מקווה להתרשם הרבה יותר בהמשך.


אגב,
אחת הכתבות גיימסנטר הגדושות בחדשות מצויינות לגיימרים!
רק נשאר שספרד תיקח את הגביע...
VIVA LA España!
אורן נתן  - תגובה   |2010-06-16 03:18:32
אני אתחיל מהסוף, מאוד נהניתי לכתוב את הגיימסנטר הספציפי, לא רק כדורגל, גם משחקי האבקות שתמיד ישארו הבייבי שלי, וגם מורטל קומבט, בהחלט מהדורה שכיף לכתוב (הקהל גם בא בהמוניו, מדובר בגיימסנטר הכי נצפה אי פעם).

לגבי הגביע העולמי, אני לא אופתע אם ספרד תקח (מעניין לראות אותה מול השווצרים היום), אבל צריך לזכור שהבית שלה מצטלב עם הבית של ברזיל ברבע הגמר, ובסיטואציה מסויימת, אנחנו יכולים לקבל את "הגמר" כבר ברבע. אני בכל מקרה, בעד דייגו ונבחרת ארגנטינה.

עוד מוקדם לקבוע לגבי פיפא 11, ראיתי השבוע סרטון הדגמה טכני ששיחררה EA. בסרטון ניתן לראת את ההבדלים שעליהם מדברת החברה, לדוגמא שחקנים טכניים יותר יוכלו לבעוט בדיוק יותר גדול, לבצע מספרות באוויר, בעוד שחקנים "רגילים", יוכלו לבצע את אותן פעולות באחוזי דיוק נמוכים. זה משהו שבהחלט יכול להשפיע על המשחק, כי לדוגמא משחק עם קבוצה קטנה, לא יהיה כמו משחק עם יונייטד או ריאל מדריד, זה איפשהו מוציא את העוקץ מיכולות השחקן, ומצריך אותו לבצע התאמות.

אני בהחלט מסכים איתך לגבי מצב היצירה ב-SVR 10, כפי שציינתי בזמנו בביקורת, זה היה גולת הכותרת של המשחק, והיצירות היו מדהימות. רק חבל שכל הממשק היה דפוק לגמרי (אין אפשרות לצפות בכמות ההורדות, אין אפשרות לערוך יצירות שהורדו), וזה משהו שאני מקווה ומאמין שיתוקן ב-SVR 11. לגבי WWE ALL STARS, הוא נראה רענן ונראה ארקיידי, זה משהו שכבר מקרב אותו לחזות המקורית של אגדות הרסלמניה (שנכשל בסופו של יום), אני מקווה לראות מה יהיו מצבי המשחק, ובעיקר כיצד יעבוד מנגנון השליטה, אבל אני מאמין שרק לקראת הדמו שלו, נוכל לדעת באמת כיצד הוא מרגיש.

לגבי מורטל קומבט, חבר שלח לי את הלינק לטריילר המדובר, ומאוד אהבתי אותו. כעת מתברר שככל הנראה מדובר בקדימון לטריילר במטרה לשכנע את האולפנים להרמת פרוייקט שכזה. מה שאהבתי במיוחד זה הגישה האפלה של הדמויות, שבאמת עשויה לגרום לסדרה להרגיש כמו הרימייק לסדרת באטמן (האביר האפל לדוגמא).

לגבי המשחק, הוא נראה טוב, מה גם שהוא מבטיח תמיכה רחבה במצבי רשת רבים, זה משהו שיכול לשנות את תמונת הקרב של משחקי המכות, בדומה למה שמה שעשתה הסדרה במקור, בתחילת שנות התשעים.

הוסף תגובה
שם:
דואל:
 
אתר:
כותרת:
קוד UBB:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 
 
 
:angry::0:confused::cheer:B):evil::silly::dry::lol::kiss::D:pinch:
:(:shock::X:side::):P:unsure::woohoo::huh::whistle:;):s
:!::?::idea::arrow:
 

!joomlacomment 4.0 Copyright (C) 2009 Compojoom.com . All rights reserved."

 

כתבות נוספות