Online Global Entertainment

2009

  • הגדלת גודל פונט
  • גודל פונט ברירת מחדל
  • הקטנת גודל פונט
Home חדשות גיימסנטר 17.6.10 – BEAT IT

גיימסנטר 17.6.10 – BEAT IT

דוא

מהדורת גיימסנטר היומית, מביאה לכם את כל החדשות החמות לצד תמונות וסרטים, בדרך קלילה ונוחה. היום בחדשות, מלך הפופ חוזר לבמה הוירטואלית,  מבט ראשון אל מנוע המשחק של מארבל נגד קאפקום 3, ריימן עושה קאמבק ומספר טריילרים נוספים מ-E3.

תחייתו של מלך הפופ

אם לומר לכם את האמת, בימים האחרונים הקארמה שלי ממש מוזרה. כמעט כל דבר שאני חושב\מדבר עליו, מתרחש..., שלשום כתבתי לכם תהייה לגבי משחק ריקודים אפשרי של מייקל ג'קסון שיעשה שימוש בקינקט, ולא עברו מספר שעות וחברת UBISOFT, הודיעה שמשחק כזה אכן נמצא בפיתוח. למרות שכבר במסיבת העיתונאים של חברת מיקרוסופט נחשפנו אל משחק ריקודים חדש בהפקת הרמוניקס, ההודעה על משחק שיתבסס על דמותו ושיריו של מייקל ג'קסון, עשויה להיות דרמטית.



זמן קצר לפני מותו הטראגי של ג'קסון, התפרסמו בכלי התקשורת, דיווחים על משחק נגינה\ריקודים שיציג את ג'קסון במלוא הדרו, למרות זאת מלבד שמועות, לא קיבלנו אישור רשמי למשחק. כעת בעקבות ההודעה של חברת UBISOFT, יהיה מעניין לראות אם ישנו קשר כלשהו בין גרסאות המשחקים, צריך לדעת גם שעזבונו של מייקל, לוקח חלק פעיל בהפקת המשחק, כל זאת במטרה להציג משחק אותנטי ככל האפשר. צוות הפיתוח מדבר על כך שהסיבה המרכזית שלא ראינו משחק ריקודים של ג'קסון בשנים האחרונות, היא בעיקר טכנית, לפי דעתם, הטכנולוגיה פשוט לא אפשרה להם להציג משחק שישלב בין יכולות הריקוד ליכולות השירה של ג'קסון.  מנוע המשחק אמור ללמד (ולאחר מכן לאתגר) את השחקן לבצע את תנועות הריקוד השונות (מישהו אמר הליכת ירח?), לצד השירה עצמה.



למרות שלפי ההודעה לעיתונות, המשחק אמור להיות מפותח לכל קונסולות הדור הבא, הדגש המיוחד עליו מדברים ב-UBISOFT, הוא בגרסת המשחק לאקס בוקס 360, והשימוש הנרחב שהיא תעשה בקינקט.  לפי החברה, השימוש בקינקט, אמור להכניס את השחקן אל תוך עולמו של ג'קסון, בדרך שתעקוב אחר רגעים מפורסמים מהקריירה העשירה שלו. מלבד מנוע המשחק, שאלת השאלות שצריכה להישאל, היא אלו שירים של ג'קסון יופיעו במשחק?



למרות שליין השירים המלא של המשחק טרם נחשף (מלבד בילי ג'ין וביט איט), ישנם שירים רבים שתפורים על משחק ריקודים. אני מאמין שנראה במשחק גרסאות של ת'רילר, ג'אם, סמות' קרימינל, WANNA GET STARTED SOMETHING ו-THE WAY YOU MAKE ME FEEL. לעומת זאת קשה לי לראות כיצד שירים אייקונים (אך שקטים), בדמות MAN IN THE MIRROR, WE ARE THE WORLD ואפילו HUMAN NATURE, נכנסים למשחק. בהחלט יהיה מעניין לעקוב אחר המשחק, שעשוי להעלות את הבאז סביב הקינקט, בטח לקראת עונת החגים הקרובה.

העימות נחשף


חברת CAPCOM שהודיעה לפני מספר שבועות על דבר קיומו של כותר חדש בסדרת משחקי מארבל נגד קאקפום, הציגה לראשונה בתערוכת E3, את המשחק בפעולה. המשחק החדש שצפוי להיות משווק רק בתחילת שנת 2011, אמור להציג את משחק המכות המפורסם בגרסה משודרגת ועדכנית לקונסולות הדור הבא. אז נכון שעצם ההודעה על פיתוחו של המשחק לצד סרטוני הטיזרים השונים, יצרה ציפיות רבות, אבל מבלי לראות את המשחק בפעולה, קשה לבנות הייפ.

e3_03_bmp_jpgcopy
e3_03_bmp_jpgcopy
e3_07_bmp_jpgcopy
e3_11_bmp_jpgcopy
e3_14_bmp_jpgcopy
e3_17_bmp_jpgcopy
e3_18_bmp_jpgcopy
e3_22_bmp_jpgcopy
e3_27_bmp_jpgcopy


אז אחרי שראיתי מספר סרטוני משחק (שהציגו קרבות מלאים בין הדמויות השונות), אני יכול לכתוב, שבראש ובראשונה רואים שמנוע המשחק הוא אכן מנוע המשחק המוכר מהעבר. הכוונה שלי היא שלמרות חשש משינוי מסוים בחווית המשחק, כפי שמתמתן מהסרטים (בכל זאת אין תחליף לזמן משחק), צוות הפיתוח בקאפקום אכן שמר על הבסיס, וזה דבר נהדר. מנוע הקרב שמציג רקעים תלת ממדיים, לצד חווית משחק דו ממדית (בדומה לסטריט פייטר 4), נראה ממבט ראשון כהרבה יותר אינטנסיבי ומהיר ממה שהכרנו בעבר. המתקפות השונות שזוכות לחיתוכים בתמונה בדומה למשחקי העבר (ואף לקומובאים המיוחדים בסטריט פייטר 4), נראות כאלה שיכולות להפוך את הקרבות השונים במהירות רבה.

אני חושב שיהיה מעניין לבדוק עד כמה הממשק יהיה ידידותי לשחקן, אני באופן אישי העדפתי את ממשק השליטה של סטריט פייטר 4, על פני ממשקי השליטה של מארבל נגד קאקפום הקודמים. מבחינת הגרפיקה עצמה ועיצוב הדמויות, צריך לזכור שהקרבות הם קרבות של קבוצות בלבד (3 על 3), ולכן זווית המצלמה טיפה רחוקה בהשוואה לסטריט פייטר, אבל למרות זאת הדמויות נראות מצוין (עושות שימוש במנוע הגרפי של רזידנט אוויל 5). מבין הדמויות שהכי נהניתי לראות בסרטון, אני חייב לציין את דמותו של דנטה מסדרת DMC (הקומבו שהוא מבצע יחד עם כריס רדפילד פשוט מרשים), לצד דמותו של קפטן אמריקה (שאושר באופן רשמי כדמות פעילה במשחק). מבחינת מצבי המשחק השונים ותמיכת המשחק ברשת האינטרנט, אין חדש נכון לעכשיו, ויהיה מעניין לראות כיצד קאפקום תגיב, לאיום המתהווה בנושא מצידה של סדרת מורטל קומבט (הן בקרבות הקבוצתיים, והן במצבי המשחק).

חזרה למקורות

אני לא יודע אם זה בגלל העובדה ששיחקתי ברוב משחקי הפלטפורמה בילדות (ואיפשהו נתקפתי בגל נוסטלגי), אבל אחת הידיעות שהכי שימחו אותי בתערוכת E3 האחרונה, הייתה הידיעה שחברת UBISOFT, עומדת לשחזר את מנוע המשחק המקורי של סדרת משחקי ריימן. נכון שראינו את ריימן במספר משחקי פלטפורמה בשנים האחרונות, אבל חווית המשחק (שאם לומר את האמת, אף פעם לא הייתי טוב בו...), ובעיקר הפופולאריות של הסדרה דעכה, אי שם בתחילת שנות האלפיים.



סדרת משחקי ריימן הציגה את גיבור המשחק ריימן (ואת הסיידקיק הנצחי גלובוקס), במהלך משימות להצלת\שמירת האיזון בסביבת מחייתו (הצבעונית למדי). גולת הכותרת של המשחק, הייתה יכולותיו המיוחדות של ריימן, שהמפורסמת שבהן הייתה כמובן "שיער הפרופלור" שאיפשר לשחקן לעוף מנקודה לנקודה (לזמן מוגבל כמובן). בכותר החדש בסדרת ריימן שלפי כל ההערכות ישוחרר בהפצה דיגטלית (בדומה למה שעתיד להתרחש בקרוב עם סדרת משחקי סוניק), אמור השחקן לחזור אחורה בזמן לתקופה שקדמה למשחק הראשון בסדרה (לפיכך זוכה המשחק לשם "ריימן – המקור"). מבט קצר על הטריילר, מראה שלא רק שחווית המשחק המוכרת מהעבר (בשני ממדים כמובן), הולכת לחזור ב-HD, אלא שגם סביבת המשחק, זכתה לשדרוג "מצויר" יותר. בהחלט נראה שהגרפיקה במשחק תעשה שימוש ניכר בטכנולוגיית ה-CELL SHADING, במה שמזכיר לי בעיקר את העיצוב\גרפיקה של סדרת משחקי WORMS.

גיימסנטר VOD

אורן נתן.



שמור את הכתבה ברשת החברתית
Reddit! Del.icio.us! Mixx! Free and Open Source Software News Google! Live! Facebook! StumbleUpon! Twitter! TwitThis Joomla Free PHP
תגובות
הוסף תגובה חיפוש
Reiko   |2010-06-17 03:02:04
קודם כל אני אציין שהתרשמתי שוב מ MVC3, כנראה הסרטונים שראיתי לפני כן היו באיכות כל כך ירודה שזה היה נראה רע.
כשרואים את הסרטונים ב HD אז ההבדל הוא משמעותי.
אף על פי שזה נראה בלאגן אחד שלם זה נראה גם מאוד מהנה.
יש לו כבר תאריך יציאה משוער ?

ריימן היה אחד המשחקים היותר צבעוניים בזמנו בPC, האמת שלא יצא לי לשחק בו יותר מדי אבל זה משחק קלאסי לקונסולות. ז'אנר הפלאטפורם ששלט בנחלת העבר של הקונסולות די התייבש לאחרונה והנה אחלה הזדמנות להחיות אותו.

MOH נראה בדיוק כמו BC2 עם כמה מאפיינים של COD.
עם כל הכבוד ל EA, אני לא אוהב את השרתים שלהם (צריך חבילת גלישה של לפחות 5 מגה כדי להינות ולא לקבל הודעות "אין משחקים זמינים כרגע"
לכן אני לא כזה בציפייה למשחק הזה.
אני מעדיף שיעשו את אותם אלמנטים (של הרס ושידרוגים) ב COD החדש, שם לפחות אני יודע שאין שום בעיה עם השרתים שלהם.

אגב, יצא לי לראות סרטונים של המולטיפלייר של AC:BROTHERHOOD
נראה טוב דווקא, אבל עשוי להיות משעמם עם הזמן.
אורן נתן  - תגובה   |2010-06-17 03:30:07
אור מה נשמע?

נכון לעכשיו אין תאריך יציאה רשמי, אבל בקאפקום מדברים על אפריל 2011, יהיה מעניין לראות מתי נקבל גם את מורטל קומבט, כי ההשוואות בין שני המשחקים יגיעו דיי מהר. את האמת, המשחק בהחלט נראה מטורף ומבולגן, אבל אחרי שניים-שלושה קרבות, אני בטוח שתתרגל למנוע, מה גם שאני עדיין מחכה לראות דמויות נוספות בפעולה (ספיידרמן, גיבורי סטריט פייטר, מגה מן וכו').

לגבי MOH, את האמת אני דיי מחכה למשחק, מאוד נהניתי מבד קומפני 2, וסיפור לחימה באפגניסטן מאוד מעניין אותי, אני חושב שבכתיבה נכונה, אפשר ליצור פה סיפור\קמפיין איכותי למדי. מבחינת מנוע, EA כבר דיברה על זה, שמצב הרשת יעוצב על ידי DICE (המפתחת של בד קומפני וסדרת באטליפילד בכללותה), בעוד שמצב הקמפיין יעוצב על ידי אחד מהאולפנים שלהם בלוס אנג'לס.

נושא השרתים הוא נושא בעייתי במידה, בטח שמשווים ל-MW, אבל למרות זאת, אני מחובר לבזק בינלאומי בחבילה שקטנה מחמש מגה (צריך לשדרג בקרוב), והמשחקים רצים באופן חלק, נכון שלפעמים יש לי בעייה להתחבר (בעיקר בשעות היום), אבל בכללי אני מרוצה מאוד ממצב הרשת.

לגבי ריימן, שיחקתי בו רבות על גבי המחשב, וגם בפלייסטיישן 2 (אחד המשחקים הראשונים שקניתי בזמנו, היה ריימן), ואני אהבתי מה שראיתי, אומנם הייתי דיי גרוע במשחק, ובטח שלא סיימתי אותו, אבל חווית משחקי הפלטפורמה היא חוויה שהדור הצעיר, צריך להכיר.

אני דיי מבואס שדונקי קונג יוצא רק ל-WII, כי מאוד הייתי שמח לראות אותו בתור הורדה דיגטלית, זה אחלה של משחק פלטפורמה, בנוסף לכך סגה עומדת לשחרר את סוניק הקיפוד בשיחזור מדויק של משחקי העבר המוקדמים של שנות התשעים (משחקים שהשאירו אותי מרותק, גם מלצפות בהם), ואני מאוד מחכה לשחק בו.

לגבי AC, את האמת אני רוצה לעשות עליו אייטם בקרוב, זה סדרה איכותית שדיי נשכחה לאור המשחקים הרבים, אבל יהיה מעניין לראות כיצד יעבוד מצב מרובה משתתפים. הרי כל הקונספט של המשחק זה התגנבות יחידים ופעולות של אחד כנגד רבים.

הוסף תגובה
שם:
דואל:
 
אתר:
כותרת:
קוד UBB:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 
 
 
:angry::0:confused::cheer:B):evil::silly::dry::lol::kiss::D:pinch:
:(:shock::X:side::):P:unsure::woohoo::huh::whistle:;):s
:!::?::idea::arrow:
 

!joomlacomment 4.0 Copyright (C) 2009 Compojoom.com . All rights reserved."

 

כתבות נוספות