Online Global Entertainment

2009

  • הגדלת גודל פונט
  • גודל פונט ברירת מחדל
  • הקטנת גודל פונט
Home ביקורות BLUR – הביקורת המלאה

BLUR – הביקורת המלאה

דוא
אינדקס המאמר
BLUR – הביקורת המלאה
Page 2
כל הדפים

להיות ראשון, להילחם ולהתקדם, זה המוטו של כמעט כל דבר בחיים. לא פעם תמצאו את עצמכם נופלים למלכודות, תוקפים בשביל לשרוד ובעיקר עושים הכל בשביל לנצח. ראש בראש, פגוש בפגוש, עקיפות מסוכנות וטריקים מלוכלכים, הכל כשר, במטרה להפוך לנהג המרוצים הפופולארי ביותר. 

מאבקי המיקום והטריקים הקטנים, זה הדבר שהכי מסמל את כותר המרוצים החדש BLUR. למרות שלא מדובר במשחק מרוצים שמציג קונספט מהפכני, השילוב בין נהיגה ארקיידית לשדרוגים ויריות, עדיין עושה את העבודה. מנוע המשחק מציג מרוצים רחבי היקף (עד 20 מכוניות במסלול), אשר מלאים בכל הבא ליד, החל מכלי נשק (אפשרות לירות על היריבים השונים), דרך מוקשים ועד לשימוש במאיצי הנייטרו המפורסמים. עקרונית מהזמן הרב ששיחקתי במשחק, אני יכול לכתוב שלמרות שהתחברתי כמעט באופן מייד למשחק, לקח לי זמן, עד שהתחלתי להינות ממנו. המשחק וחווית הנהיגה בו סבירה, אבל היא באה לידי ביטוי בעיקר כאשר השחקן מוקף במכוניות, וזה לא קורה לאורך זמן. הכוונה שלי היא שישנם רגעים "מתים" במהלך המרוצים, במיוחד כאשר השחקן נמצא ביתרון\פיגור גדול, אין למעשה אקשן. את זה ניתן לקשר גם לעובדה שהמסלולים השונים במשחק (שמציגים מסלולים מברצלונה, סאן פרנסיסקו, טוקיו וכדומה), פשוט רחבים מידי. כן זה אולי נשמע מוזר שאני מתלונן על כך שהמסלולים רחבים מידי, אבל לאור הקונספט של המשחק, הייתי מצפה לצפיפות גדולה יותר שהייתה יוצרת אקשן גדול יותר. שלא תבינו אותי לא נכון, השדרוגים עצמם, טובים, בטח בזכות היכולת לירות אותם אחורנית (יעיל מאוד כאשר עוקפים מכונית). אני חושב שהיעילות של המוקשים, ושדות הברקים, היא המשמעותית ביותר.



אספקט נוסף שמהווה חלק אינטגרלי מחווית המשחק, הוא אספקט הקהל, כחלק ממה שנראה כניסיון ליצור מרוצים אטרקטיביים יותר, מתוגמל השחקן בצבירת אוהדים וירטואליים (שתורמים בעיקר לקבלה של מכוניות חדשות). צבירת האוהדים שרלוונטית גם במשחק היחיד וגם במשחק הרשת, באה לידי ביטוי בדמות אתגרי אוהדים במהלך המרוץ (עקיפות מסוכנות, הריסת מכוניות, הטמנת מוקשים), ולפי דעתי מדובר בקונספט נחמד. נכון שניתן לסיים ואף לנצח את המרוצים השונים, מבלי לסיים את אתגרי האוהדים, אבל למרות זאת, אני חושב שהאתגרים הללו מוסיפים תיבול נוסף למשחק, ולפחות במצב הרשת, מדובר בתרומה משמעותית.


.
מצב המשחק המרכזי במשחק, מציג מצב קריירה קלאסי. מצב הקריירה דורש מהשחקן להתמודד במספר תחרויות שונות כאשר האתגר המרכזי, הוא לזכות בכמה שיותר תחרויות ואתגרים, במטרה להפוך לנהג הפופולארי בתבל. עקרונית אני יודע שזה נשמע בנאלי, ובמידה רבה המצב הוא אכן בנאלי, אבל הוא לא פשוט בכלל. לאורך שלבי הקמפיין שלי, מצאתי את עצמי מתמרן בין רמת המשחק הקלה לבינונית, כאשר האתגרים הלכו והתגברו ככל שהתקדמתי בדירוג. מצב הקריירה, מחולק למספר טריטוריות שונות, שעל כל אחת מהן, שולט נהג אימתני שמאתגר את השחקן למרוץ ראש בראש. מלבד האתגרים הראשיים (ניצחונות כמובן), מציג המשחק גם אתגרים משניים (להעיף מכונית יריבה לאגם, לסיים מרוץ ללא נזקים, לפגוע בכמות גדולה של מכוניות). למרות שמבחינת המשחק, אפשר להתקדם לשלבים המאוחרים, גם בלי הצורך להשלים את מכסת האתגרים המשניים, ראוי לציין שבלעדיהם, כמעט עד בלתי אפשרי לסיים את המשחק, כי רוב הנקודות מגיע בזכות הניצחונות על אותם נהגים אימתניים, וניתן להתעמת איתם רק לאחר סיומם של האתגרים המשניים (לכל טריטוריה יש אתגרים שונים).



תגובות
הוסף תגובה חיפוש
הוסף תגובה
שם:
דואל:
 
אתר:
כותרת:
קוד UBB:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 
 
 
:angry::0:confused::cheer:B):evil::silly::dry::lol::kiss::D:pinch:
:(:shock::X:side::):P:unsure::woohoo::huh::whistle:;):s
:!::?::idea::arrow:
 

!joomlacomment 4.0 Copyright (C) 2009 Compojoom.com . All rights reserved."