Online Global Entertainment

2009

  • הגדלת גודל פונט
  • גודל פונט ברירת מחדל
  • הקטנת גודל פונט
Home חדשות ראיון עם מפיק פיפא 11 - הרכב מנצח לא מחליפים

ראיון עם מפיק פיפא 11 - הרכב מנצח לא מחליפים

דוא
אינדקס המאמר
ראיון עם מפיק פיפא 11 - הרכב מנצח לא מחליפים
Page 2
כל הדפים

5. בכל הקשור לרמת הפרזנטציה, גרסת הגביע העולמי של פיפא, הייתה המרשימה ביותר בהיסטוריית משחקי הכדורגל, האם תוכל  לספר לנו, אלו אלמנטים (מנג'רים על הקווים, גרפיקה, קהל ססגוני), יופיעו גם בפיפא 11?

ראטר: בכל הקשור לפרזנטציה במשחק, מחלקת העיצוב שלנו, יצרה משחק יפהפה. לפי דעתי, הדבר המרכזי שהופך את פיפא 11 ליפה במיוחד, הוא מבני הגוף השונים של השחקנים במשחק. השנה הכנסנו כמות גדולה במיוחד של מבני גוף שונים, במה שאמור ליצור אפשרויות בלתי נגמרות, לעיצובם של השחקנים במגרש. בנוסף גרסאות האקס בוקס 360 והפלייסטיישן 3, אמורות לזכות לשדרוג נרחב גם בנושא תווי הפנים של השחקנים השונים, וזה בהחלט אמור לדמות את השחקנים במשחק, לשחקנים האמיתיים.

6.  בשנים האחרונות, מעדיפה מחלקת הספורט של EA, להתמקד בפיתוח\שדרוג של גרסאות הקונסולות השונות, ופחות בפיתוחן של גרסאות המחשב (סדרות ה-NBA והפוטבול, כבר אינן משווקות למחשב), מהי דעתך על הנושא, מאחר ופיפא ממשיך להיות משווק לגרסאות המחשב, ומה אנחנו צפויים לראות בגרסת המחשב הבאה?

ראטר: אנחנו נמשיך להשקיע בגרסה למחשב האישי, כל עוד יהיה לזה הגיון כלכלי. בתהליך הפיתוח אנחנו מחויבים להשקיע ולחדש, במטרה ליצור את החוויה הטובה ביותר. בגרסת המחשב החדשה של פיפא 11,  שמענו לקהל השחקנים, ואנחנו בהחלט מתכוונים לספק את חווית המשחק של קונסולות הדור הבא, גם למחשב האישי. מנוע המשחק, הגרפיקה וכל מצבי המשחק החדשים, יהיו זמינים גם לגרסת המחשב. אומנם לקח לנו שנתיים של מאמצים קשים כדי להגיע לתוצאה הרצויה, אבל עכשיו ניתן יהיה להינות ממנוע המשחק האיכותי, גם בגרסאות המחשב.

7. אחת מאפשרויות המשחק החדשות, אמורה לאפשר לקהל השחקנים, להוסיף למשחק קריאות ושירי עידוד אשר ינוגנו בזמן המשחקים השונים, למרות האטרקטיביות הרבה, כיצד מתכוונת EA למנוע מאוהדים מסוימים להפיץ שירים גזעניים\אנטישמיים?

ראטר: אפשרות הוספת שירי העידוד במשחק החדש, רלוונטית אך ורק לקונסלה שבה אתם משחקים. לדוגמא אם תבחרו להוסיף לחווית המשחק שלכם, את רעש הבובוזלות המפורסם, אוהדים אחרים לא יאלצו לסבול מכך.

8. אחת מהיריבויות הגדולות בתעשיית המשחקים העולמית, היא היריבות בין סדרת משחקי פיפא, לסדרת משחקי פרו אבולשן, למרות שבימים אלה, פיפא היא זאת ששולטת בתחום, האם תוכל לספר לנו מה למדת במשך השנים מסדרת פרו אבולשן, ואם יש דבר אחד שתוכל לקחת מהמשחק המתחרה, מה הוא יהיה?

ראטר: ללא צל של ספק, המוטיבציה של צוות הפיתוח שלנו, גם השנה, הייתה ליצור את חווית המשחק הטובה ביותר. בראשית הפיתוח של כל אחת מגרסאות המשחק השונות, אנחנו מנסים לייצר את סימולציית הכדורגל הטובה ביותר. אנחנו מבלים זמן רב בקריאה בפורומים שונים ברחבי הרשת, ומנסים להטמיע את רצונותיהם השונים של האוהדים למשחק. אנחנו מאוד מערכים את סדרת משחקי "פרו אבולשן" אשר דוחפת אותנו לשפר את המשחק, בכל שנה מחדש.

אורן נתן.

 



שמור את הכתבה ברשת החברתית
Reddit! Del.icio.us! Mixx! Free and Open Source Software News Google! Live! Facebook! StumbleUpon! Twitter! TwitThis Joomla Free PHP


תגובות
הוסף תגובה חיפוש
אלמוני  - אחלה כתבה, סחטיין   |2010-09-27 06:40:57
אלמוני  - תודה רבה, אתה מראיין מצויין!!!   |2010-09-27 07:00:31
תמשיך להביא כתבות,הזמנתי את המשחק לפני שבוע, והראיון רק מחזק את הציפייה שלי.
Reiko   |2010-09-27 11:49:27
שאפו אורן!

ב-8 שאלות ענייניות תימצתת את השיפורים בפיפא החדש.

אמנם הוא די התחמק מהשאלה על מצב היצירה - אם ניתן להכניס תמונות דיגיטליות (מה שלא אפשרי עקב זכויות יוצרים, אבל אפשרי ועוד איך ופרו)
עם כל הכבוד למצב היצירה (שכרגע נמצא בגרסת הבטא שלו ואם אתה שואל אותי עם איך שה GAMEFACE עדיין נשאר ולא שודרג מאז יצא שנה שעברה, אני בספק אם יעדכנו גם אותו), בפרו הם שיחקו אותה לפחות במצב הזה, שם אפשר להכניס אשכרה ספונסרים לתלבושות בית\חוץ ואפילו לעצב את האיצטדיון ....

מביקורת שקראתי המשחק מציע גם מצב יצירה IN GAME, מעניין יהיה לראות איך הוא עובד לעומת מצב היצירה דרך המחשב - באינטרנט.

הייתי שואל אותו עוד שאלה אחת, למה לעזאזל אפשר לשמור רק 11 שניות בכל פעם ? ולמה זה מוגבל ל-5 העלאות ?
נראה שהם בכוח משאירים עוד ועוד דברים קטנים ומעצבנים שיהיה להם מה לעשות בגרסאות הבאות של פיפא.

בכל אופן אני אהבתי את הדמו והזמנתי כבר את 11...


תודה על הראיון המעולה אורן, עלה והצלח והמשך להביא כתבות מעניינות מהסוג הזה (שדי נדיר למצוא בתעשייה בארץ, על אחת כמה וכמה שמדובר באנשים בכירים)

מצפה לביקורת שלך על המשחק המלא
ולפגוש אותך באונליין...


WE ARE 11
אורון V1  - כל הכבוד אורן, כרגיל   |2010-09-28 03:53:16
ANGELUSPIKE  - נהדר אורן   |2010-09-29 03:32:49
כרגיל אורן אתה מספק את הסחורה בכל הקשור להשקעה.

רואי.
אורן נתן  - תודה לכולם   |2010-09-29 05:41:29
תודה לכולכם, על המחמאות לגבי הראיון. את האמת זה לא היה פשוט בכלל, כי צריך לשבת וללמוד טוב טוב את המשחק, לפני שכותבים שאלות (אני חושב ששאלתי שאלות שבאמת ירדו לעומק של המשחק, וזה מה שחשוב).

לצערי נכון לעכשיו, אף אחד מהכלי התקשורת בארץ, לא עשה איזה פולו-אפ לראיון, וזה מאכזב אותי כל פעם מחדש.

לגבי מצבי העריכה השונים, את האמת אני לא יודע אם מצבי העריכה בפרו מאפשרים שיתוף יצירות ברשת, אם כן אז אין ספק שזה יהיה עדיף על מה שאמור להיות בפיפא. ל-EA באמת אין בעיה להכניס מצב יצירות מתוחכם יותר (מספיק לראות את פייט נייט 4, כדי להבין למה הם מסוגלים), לדעתי זה באמת עניין של זכיונות עתידיים.

הכוונה היא שאם עכשיו יאפשרו ליצור העתקים (ומי כמונו יודע שיש יוצרים מאוד מוכשרים ברחבי הרשת), לליגת האלופות, לקבוצות קלאסיות, ולליגות חדשות, הערך של הוספת זכיונות כאלה למשחק בעתיד, תפגע באופן דרמטי.

אני מקווה לשחק במשחק בקרוב, יש לי עוד כמה חורים לסגור (מקווה להעלות 2 ביקורות חדשות בימים הקרובים), מה גם ש-NBA 2K11, זה המשחק שאני הכי רוצה לשחק בו (גם עליו אין סיקור ממשי במדייה הישראלית).

שיהיה חג שמח לכולם.

יואב  - כל הכבוד על הרעיון   |2010-09-29 18:17:54
אבל עצבן אותי שהוא החתמק מלענות על שני דברים:
האם היכולת לשחק כשוער לא תיצור תוצאות מטורפות, ומה שהכי מעניין אותי אם יהיה ניתן ליצור את שחקני הקבוצה ע"י תמונות דיגטליות כמו בbe a pro...
מה שאומר ש:
א. כן, יהיו תוצאות אסטרונומיות במשחקי 11VS11
ב. לא, אי אפשר ליצור קבוצה שלמה מתמונות דיגיטליות.
Reiko   |2010-09-30 21:26:30
ה CREATION CENTRE נפתח לקהל הרחב...
מאוד מוגבל ונראה די עלוב לעומת מה שיש בפרו.
אני מקווה שהם יעדכנו אותו ויוסיפו דברים
בינתיים הכל שם נראה ג'נארי משהו.
EA כל כך מפחדת מעניין הרישיונות (שלא חסרים לה) אז כמעט בלתי אפשר ליצור קבוצה\שחקנים שידמו בדיוק כמו במציאות.

בפרו למשל אפשר להכניס את הספונסרים ו"להדביק" אותם על התלבושות
לעצב את האיצטדיון
להכניס את הסמל האמיתי של המועדון.

בפיפא אין שום דבר מאלה, וגם ממה שיש לבחירה הוא מאוד מוגבל ומצומצם.

מלבד העובדה שאי אפשר להכניס גם את הGAME FACE לשחקנים שיוצרים (שוב, עניין הרישיונות)
ואפילו את שירי האוהדים שמתאפשר בפיפא החדש - לא ניתן ליישם אותו (עפ"י מה שהם טוענים בראיון אחר) על מצב היצירה הזה.

בסופו של דבר זאת תוספת נחמדה, אבל בקונספט הזה היא פשוט עלובה ודי מיותרת.

ראיתי שכבר בנו שם קבוצות כמו בית"ר ירושלים, מכבי תל אביב, הפועל תל אביב, מכבי חיפה... על כל שחקניהן...

בכל אופן, בנקודה הזאת פרו לוקח בהליכה, ורק מהסיבה הפשוטה שאני ממש סקפטי אם אלקטרוניק הארטס ישדרגו\יעדכנו את מצב היצירה הזה.


מצד שני , בקונאמי עשו חצי עבודה (בגלל הרישיונות המועטים שיש להם לעומת EA) אז הם נותנים לשחקנים לעשות את שאר העבודה, ללא שכר....
שי ספיר  - כל הכבוד   |2010-10-02 05:53:11
על הראיון הזה.
זה מאמץ שצריך להעריך במיוחד שמצב הכתיבה בתעשיה זו בארץ לוקה בחסר.
לגבי פיפא אני הורדתי את הדמו לדעתי הוא משחק די טוב אם זאת בגלל שאני לא ממש מעריץ של כדורגל הזמנתי כצפוי את WWE 011 בהזמנה מוקדמת במקום.
הוסף תגובה
שם:
דואל:
 
אתר:
כותרת:
קוד UBB:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 
 
 
:angry::0:confused::cheer:B):evil::silly::dry::lol::kiss::D:pinch:
:(:shock::X:side::):P:unsure::woohoo::huh::whistle:;):s
:!::?::idea::arrow:
 

!joomlacomment 4.0 Copyright (C) 2009 Compojoom.com . All rights reserved."