Online Global Entertainment

2009

  • הגדלת גודל פונט
  • גודל פונט ברירת מחדל
  • הקטנת גודל פונט
Home ביקורות ENSLAVED – הביקורת המלאה

ENSLAVED – הביקורת המלאה

דוא
אינדקס המאמר
ENSLAVED – הביקורת המלאה
Page 2
כל הדפים

להיות חופשי, זה להיות מאושר, לעשות את הדברים שאתה אוהב, בזמן שאתה אוהב. בעולם פוסט אפוקליפטי, קשה יהיה לחזות עד כמה נהיה מאושרים, או עד כמה נרצה לעשות את הדברים שאותם אנחנו רגילים לעשות, אבל אנחנו בהחלט יכולים להגיע למצב בו גורלנו יהיה משועבד לטובתם של אחרים.

במה שאמורה להיות גרסה מודרנית לקלאסיקה "מסע אל המערב", מציג משחק הפעולה החדש ENSLAVED, את סיפור מסעם של מונקי וטריפ. המשחק החדש לוקח אותנו לעתיד הרחוק, ולעולם בו ספינות עבדים, הן חלק מהנוף. "מונקי" הדמות המרכזית במשחק, הוא למעשה הכלאה בין גרסת הסופר סאייה של גוקו (מסדרת דרגון בול), לבין וולברין. הכוח הבלתי מתפשר, לצד הבדידות הם שמניעים אותו להילחם במערכת. גורלו של "מונקי", נקשר כמעט מיידית אל מומחית מחשבים יפהפייה בשם טריפ, וזאת לאחר ששניהם נמלטים מספינת העבדים. רצונה של טריפ לחזור אל חיק משפחתה האהובה, הוא שדוחף אותה לקשור אל ראשו של מונקי, מערכת מיוחדת (מערכת העבדות), אשר מאפשרת לה לשלוט עליו מרחוק. באם תרצה תוכל לשחררו, באם תרצה תוכל להמיתו. למרות שתמונת העתיד פחות או יותר מובנת, מצאתי את עצמי תוהה לגבי חלק מהמאורעות. מבחינת הרכב הדמויות, הדבר שהיה חסר לי יותר מכל דבר אחר, זה דמות של רשע מרכזי. כן, למרות שהמשחק מנסה להציג מסתורין לכל אורכו, אני חושב שהוספה של רשע דומיננטי, בהחלט הייתה תורמת להטעמה ולהבנה של עלילת המשחק.

מערכת היחסים והמתח המיני שמתעורר לאורך כל המשימות השונות במשחק, היא ללא ספק גולת הכותרת של המשחק. נכון שבמידה מסוימת מונקי הוא זאב בודד, אבל למרות זאת ניתן לראות לאורך המשחק, כיצד הוא מפתח חיבה אל טריפ, ויוצא להגנתה. מערכת יחסים זאת משתלבת היטב עם הפרזנטציה הנהדרת של המשחק, החל מנופים מרהיבים למדי (פה ושם יש ירידת פריימים, אבל לא מדובר בדבר קריטי), דרך סצנות המעבר הרבות (שכוללות פס קול טוב למדי), ועד למהות עצמה, פשוט כיף לראות ולהכיר את הדמויות במשחק. אני חושב שאם ניתן לסכם את המראות במשחק במשפט אחד, הייתי מסכם זאת במפגש בין פיינל פאנטזי לעולם המים (סרטו של קווין קוסטנר).

מנוע המשחק שמציג חווית משחק מגוף שלישי, מציג מערכת קרב לצד מערכת תמרון. על הנייר מדובר בשילוב מעניין, שבטוח עונה על ההגדרה של משחק פעולה, אבל אני חושב שהיה עדיף לו המשחק היה מתוכנת כמשחק תפקידים. הכוונה שלי היא שבמשחקים בהם אנחנו יוצאים למסע, בטח כזה שמציג מגוון דמויות צבעוניות, היה נחמד לשחק עם יותר גיוון ויותר ערך לקרבות השונים. מערכת הקרב במשחק, היא אחת הנקודות שהכי אכזבו אותי לכל אורכו. מלבד מגוון מועט של מתקפות, מציג המשחק מגוון מועט מאוד של קומבואים. נכון שלא מדובר במשחק מכות נטו, אבל בכל משימה ומשימה, ישנם קרבות, וחווית הקרב בהם היא סבירה ואף מתחת לזה. כתוסף למערכת הלחימה, מציג המשחק מערכת שדרוגים (שמובנת במשחק, כחלק משיתוף הפעולה בין הצמד). מערכת השדרוגים, מאפשרת לשחקן לשדרג את יכולות המשחק הבסיסיות (הן באספקט ההתקפי והן באספקט ההגנתי) אבל למרות זאת, אין לה הרבה להציע. חוסר ההיצע, הוא שאפשר לי לשדרג את כל יכולות התקיפה (היכולות המשמעותיות), כבר במחציתו של המשחק, מה שהקל מאוד על העבודה.

 



תגובות
הוסף תגובה חיפוש
Tim Tebow   |2010-10-09 03:28:49
Journey to the west.....
אחלה ביקורת
יוליאן   |2010-10-10 13:39:29
היה מאוד מעניין לקרוא,האתר חדש לי אך אני רואה שתדירות העידכונים פה ממש טובה,כול הכבוד,והיישר למועדפים שלי.
יוליאן   |2010-10-15 15:39:49
לאחר שהתחלתי לשחק במשחק,אני חייב לציין שהמצלמה נוראה,מאוד לא נח לשחק איתה.
Reiko   |2010-10-26 21:01:06
הסביבת משחק נראית מעניינת, המשחק קצת פחות כי הוא לא מחדש שום דבר

לדעתי חובבי הז'אנר הזה יכולים להינות ממנו.

אחלה ביקורת אורן!
הוסף תגובה
שם:
דואל:
 
אתר:
כותרת:
קוד UBB:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 
 
 
:angry::0:confused::cheer:B):evil::silly::dry::lol::kiss::D:pinch:
:(:shock::X:side::):P:unsure::woohoo::huh::whistle:;):s
:!::?::idea::arrow:
 

!joomlacomment 4.0 Copyright (C) 2009 Compojoom.com . All rights reserved."