Online Global Entertainment

2009

  • הגדלת גודל פונט
  • גודל פונט ברירת מחדל
  • הקטנת גודל פונט
Home חדשות גיימסנטר 15.10.10 – בום- שאקה-לאקה.

גיימסנטר 15.10.10 – בום- שאקה-לאקה.

דוא

מהדורת גיימסנטר היומית, מביאה לכם את כל החדשות החמות לצד תמונות וסרטים, בדרך קלילה ונוחה. היום בחדשות, עדכון לגבי מצב משחקי הכדורסל של EA, עדכון נוסף לקראת יציאתו של סמקדאון נגד רו 2011, ואף איתות לגבי תכנים חדשים באתר.

EA שולפת כדורסלן מהכובע

הימים האחרונים לא הקלו עם ענקית המשחקים EA. בהמשך לפיאסקו הבלתי נגמר להשקתה מחדש של סדרת MEDAL OF HONOR, מנסה מחלקת הספורט של החברה למצוא את הפתרון הנכון לבעיית משחקי ה-NBA. כזכור לפני שבועות אחדים, הודיעה החברה בצעד מפתיע (מפתיע בצד המסחרי, פחות בצד המקצועי), על ביטולה\דחייתה של סדרת הכדורסל החדשה, NBA ELITE. הסדרה החדשה אשר הושקה בכל תרועה במהלך הקיץ האחרון, התיימרה לשנות את מנגנוני השליטה של משחקי הכדורסל, כל זאת בזכות שימוש אינטנסיבי בסטיקים האנלוגיים (הן בכדרור והן בזריקות לסל).

במקביל לשיווק, הדיי שקט יש לומר, של NBA ELITE, הודיעה EA על כוונתה לצרף (בחינם) אל כל גרסאות ה-ELITE, גרסה דיגטלית (ב-HD כמובן) של NBA JAM המיתולוגי. למרות שעברה תקופה ארוכה מאז שראינו את NBA JAM בכותרות (היה שייך לחברת מידווי ז"ל), הידיעה שבמקביל  לגרסת ה-WII (לשם יועד המשחק במקור), תופץ גם גרסה לפלייסטיישן 3 ולאקס בוקס 3, יצרה תהודה גדולה בקרב הגיימרים. הדבר המעניין בכל הסיפור, הוא בעיקר הנושא המסחרי. בפועל לאחר ביטלו של NBA ELITE, נוצר חור מסוים אצל שחקני הכדורסל, חור אותו ינצלו גיימרים רבים כדי לעבור למשחק המתחרה, NBA 2K11. אין צורך להרחיב שגם כך, רבים מהמתלבטים היו בוחרים ב-NBA 2K11, לאור הופעתו של מייקל ג'ורדן במשחק. הפחד הגדול של EA, הוא כמובן בטווח הארוך, האם הביטול השנה יוביל לכך שמותג משחקי הכדורסל של החברה, פשוט ייעלם, או שניתן לעשות משהו בנידון.

amare_26_0_psd_jpgcopy
amare_26_0_psd_jpgcopy
andrewbogut4_0_psd_jpgcopy
bengordon8_0_psd_jpgcopy
bosh_5_0_psd_jpgcopy
dwade22_0_psd_jpgcopy
dwight_4_0_psd_jpgcopy

כצעד ראשוני שמלמד על כוונתה של EA לקראת עונת החגים הקרובה, הודיעה החברה לפני זמן קצר שגרסאות המשחק של NBA JAM לפלייסטיישן 3 ולאקס בוקס 360, יופצו על גבי דיסק, ולא בהורדה דיגטלית כפי שתוכנן מראש. דבר זה יצור יותר עומק למשחק (סביר להניח שנקבל גרסת WII משודרגת, עם תוספות לקינקט ול-MOVE), ויצור אלטרנטיבה ארקיידית לסימולציה של NBA 2K, מה גם שמעתה המשחק יקבל תג מחיר אחר לגמרי. למעשה EA בוחרת למזער נזקים, דרך מיתוג נרחב של NBA JAM, ולדעתי זה דבר שיכול לעבוד.נכון שבראייה ארוכה, תצטרך EA לחזור ליסודות, באם תרצה להרים מחדש סימולציה של משחק כדורסל, אבל הנישה של משחקי הארקייד (בטח כאלה שקשורים לכדורסל), קיימת ועדיין משגשגת.

סמקדאון יוניברס

בסוף החודש הקרוב, צפויה חברת THQ, להשיג את כותר ההאבקות החדש בסדרת משחקי סמקדאון נגד רו. הכותר החדש שזוכה לגל של צפיות (אפילו מעבדכם הנאמן), מתיימר להיות הסמקדאון הגדול והרחב ביותר, הן מבחינת המשחק עצמו, והן מבחינת מערכת השיווק שלו. כחלק מניסיון לעורר עניין סביב המשחק, משווקת השנה THQ את הכותר החדש, במספר גרסאות לאספנים. גרסאות האספנים שיהיו זמינות לצרכנים ברחבי העולם (כרגע לא ידוע על כוונה להביא אותן לישראל), אמורות להתמקד בשלושה מתאבקים, ברט הארט, אנדרטייקר ורנדי אורטון. הדבר הנחמד הוא שכל חבילה אמורה לכלול תלבושות חדשות, ואפילו אוספי קרבות ב-DVD.

במקביל למערכת השיווק של המשחק, חשפה THQ, פרטים לגבי מצב הדרך לרסלמניה, וגם לגבי מצבי הרשת החדשים. מצבי הרשת החדשים במשחק אמורים להציג, לראשונה במשחק האבקות, את האפשרות לערוך את קרב הרויאל ראמבל במצב מקוון. כן למעשה אחרי שנים של שמועות אנחנו סוף סוף, מקבלים את אחד ממצבי המשחק המעניינים ביותר. לא רק שראמבל מקוון, יכול להיות פתח לתחרויות וטורנירים (בטח עם כמות משתתפים גדולה), אלא גם יכול להוות אינדיקציה לכך שמצב הרשת במשחק, אכן שופר משמעותית. אחד הדברים שהכי הפריעו לי בשנים האחרונות, היה שפשוט לא היה כיף לשחק משחקי האבקות ברשת (זה תקף גם לאגדות הרסלמניה ולא רק לסדרת סמקדאון), הלאגים הקטנים פשוט הוציאו את היכולת לנוע בזירה כמו שצריך, מה גם שמערכת הקרבות לא הציגה ממשק אטרקטיבי. במקביל לראמבל (שאף הוא ישתמש בממשק), אמור המצב המקוון להציג מערכת דירוג שתאפשר לכם לצבור מוניטין וירטואלי, שיושפע הן ברמת הביצועים בזירה, והן באיכות התכנים שתעלו לשרתים השונים (יצירות של מתאבקים וסיפורים בעיקר).

51832_Screenshots_Wii_JPG_Format_screenshots_014
51832_Screenshots_Wii_JPG_Format_screenshots_014
51833_Screenshots_HD_JPG_Format_GMOffice
51834_Screenshots_Wii_JPG_Format_screenshot_004
51835_Screenshots_HD_JPG_Format_RTWM4
51863_Screenshots_HD_JPG_Format_RTWM10
51865_Screenshots_Wii_JPG_Format_screenshot_006
51868_Screenshots_Wii_BMP_Format_screenshot_028.bmp
51869_Screenshots_Wii_JPG_Format_kanemask
51870_Screenshots_Wii_BMP_Format_screenshot_015
51874_Screenshots_HD_JPG_Format_MysterioStoryline
51879_Screenshots_HD_JPG_Format_RTWM9
51880_Screenshots_Title_Screen_RoadtoWrestleMania1
51886_Screenshots_HD_JPG_Format_GMOffice2

מעבר לראמבל הוירטואלי, חשפה החברה את רשימת המתאבקים אשר ישתתפו במצב הדרך לרסלמניה. מצב המשחק המרכזי שמציג את מיטב העלילות והתככים של המתאבקים בדרכם לאירוע ההאבקות הגדול של השנה, אמור להציג השנה את עלילותיהן של כריסטיאן, ג'ריקו, ריי מיסטירו, ג'ון סינה במקביל לסיפור מיוחד אשר יאתגר את השחקן לנצח את אנדרטייקר ברסלמניה (ניתן יהיה לשחק עם מספר מתאבקים קיימים, ואף עם יצירת מתאבק). למרות שמדובר ברשימה סבירה, אותי מעניין לראות כיצד ישתלבו המתאבקים והעלילות ביחד עם אפשרות הניווט החדשה-ישנה, שאמורה להופיע במשחק. אני באופן אישי הייתי רוצה לראות את אפשרות הניווט בין האזורים השונים, יותר במשחק הרשת, שם ניתן יהיה ליצור לובי וירטואלי, ובהמשך גם ליגות וירטואליות. הרכב המתאבקים במשחק עצמו, עונה לכל הציפיות. המשחק מציג כמות ענקית של מתאבקים בכירים (סינה, טייקר, מייקלס, אורטון, שיימוס, מיסטריו), לצד כמות גדולה של מתאבקים צעירים\מיד קארדרים (טייסון קיד, נטליה ואפילו וינס ארצ'ר). הדבר המעניין הוא שגם מתאבקים ששוחררו מה-WWE, עדיין מופיעים במשחק. בין המתאבקים ניתן למצוא את שלטון בנג'מין, מיקי ג'יימס ובאטיסטה .

מצב המשחק הכי מעניין השנה, ולדעתי גם משהו שיכול להחזיר את כל מעריצי ההאבקות הכבדים, אל סצנת המשחקים, זה מצב היוניברס. המצב החדש, שמחליף את מצבי הקריירה וקרבות הראווה מהעבר, הוא פשוט מצב קריירה מתמשך. כל קרב שתשחקו במשחק, ישפיע על היריבויות, על האלופים, ואפילו על סצנות המעבר השונות. אני שלא כל כך מחובר לדור המתאבקים הנוכחי (כן גם לא לדניאל בריאן), מתכוון להשתמש במצב כדרך אלטרנטיבית שלי להחייאת ההנאה שלי מעולם ההאבקות, בעיקר דרך הורדת יצירות של מתאבקי עבר. נושא ההורדות שאף הוא נופל תחת הקטגוריה השיווקית, הולך השנה להיות רחב מאוד. בראש ובראשונה יציג המשחק מספר חבילות הורדה, אשר יכללו אגדות (לקס לוגר, בריטיש בולדוג), תלבושות חדשות (ריי מיסטריו, ג'ון סינה, טייקר), מתאבקים חדשים (וייד בארט, ג'אסטין גבריאל), ואפילו אולם מהעבר של WCW. מכל התוספות החדשות, דווקא תוספת האולם, הכי מעניינת אותי. אני מקווה רק שיתנו לנו את האולם הקלאסי של נייטרו משנת 97 כאשר גם האלומות של הלווין האבוק וסטארקייד באים בחשבון.

בקרוב באתר

ביקורת מלאה לפיפא 11.
סקירה מקדימה למשחק DEAD NATION.
ביקורת מלאה ל-NBA 2K11.

גיימסנטר VOD

אורן נתן.

 

 



שמור את הכתבה ברשת החברתית
Reddit! Del.icio.us! Mixx! Free and Open Source Software News Google! Live! Facebook! StumbleUpon! Twitter! TwitThis Joomla Free PHP
תגובות
הוסף תגובה חיפוש
שי ספיר  - אני כבר סופר את הימים   |2010-10-15 05:44:25
היי אורן,תודה על החדשות של המשחק.
אני רכשתי את המשחק בהזמנה מוקדמת מאתר בריטי אבל שם רשום שיציאתו של המשחק צפויה להיות ב29.10
אני מקווה שהמשחק יגיע אליי כמה שיותר מהר.
מצב היוניברס ,הוא שילוב אדיר של כל מה שרצינו מהמשחק במצב לא מקוון.
מה שיקנה לו אורך חיים מעבר לשנה אחת.
הגרפיקה לפי התרשמות שלי נשארה שהייתה.
אם זאת השינוי של הקרבות עם הנשקים משמעותי ביותר ,מה שיתן לקרבות להיות ריאלים יותר.
כמו כן הבנתי שהAI יהיה יותר קשה במצב לג'נד.
אבל הכי מעצבן אותי שהם לא עשו אפשרות כזאת של לשים שחקנים מהרשת ביוניברס
אם למשל אני עושה קרב במסגרת היוניברס שבמקום שהמחשב ישחק את היריב שיבוא מישהו מהרשת וישחק במקומו.
בידיוק כמו שיש ברסדינט איבל.
ניר  - כל הכבוד, אורן.   |2010-10-16 04:41:41
כתבה פשוט נפלאה, כיף לקרוא את הכתבות שלך.
Reiko   |2010-10-26 17:59:23
באמת די מפתיע שEA החליטה לגנוז בסוף את המשחק החדש בסדרת הNBA, ימים יגידו איך זה ישפיע על הסדרה הזאת, שמשנה לשנה הקהל שלה מצטמצם לטובת 2K, שבאמת עושה עבודה נהדרת.
בתור אחד שלא ממש חובב כדורסל (אבל מאוהדי שיקאגו ומייקל ג'ורדן בפרט מהתקופה הענקית שלו שם) הם פשוט עושים חשק ללמוד את המשחק יותר לעומק, ואפילו לעשות איזה הסבה לתחום.
הדמו שלהם בכל אופן היה מאוד מרשים.
מחלקת הספורט של EA די בבעיה מהבחינה הזאת, כנראה הם הבינו שלא פשוט להתמודד עם 2K בז'אנר הNBA ובאמת צריך להתעלות ולהוציא מוצר יוצא דופן ממה שהם הוציאו עד עכשיו.
בכל אופן ההשקה של NBA JAM מבורכת, בתור אחד שממש אהב את כל הקונספט והמוזריות של SPACE JAM אני חושב שזה משחק שאני כן אקנה אותו, יותר שכונתי ואפשר לעשות שם דברים הזויים = FUN.

משחק הסמאקדאון החדש לא ממש מעניין אותי, הספיק לי הכותר של שנה שעברה, שעדיין לא ניצלתי חצי ממה שיש לו להציע.
ולאור העובדה שמצאתי מישהו שהכין את טטנקה בצורה כמעט מושלמת אז זה מספיק לי (:

מה שכן אני אשמח לשמוע על התפתחויות עם משחק האגדות החדש, למרות שהאגדות שהם מכוונים אליהם הם לא האגדות שאני מתכוון אליהם, בתחילת שנות ה90...
הוסף תגובה
שם:
דואל:
 
אתר:
כותרת:
קוד UBB:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 
 
 
:angry::0:confused::cheer:B):evil::silly::dry::lol::kiss::D:pinch:
:(:shock::X:side::):P:unsure::woohoo::huh::whistle:;):s
:!::?::idea::arrow:
 

!joomlacomment 4.0 Copyright (C) 2009 Compojoom.com . All rights reserved."

 

כתבות נוספות