Online Global Entertainment

2009

  • הגדלת גודל פונט
  • גודל פונט ברירת מחדל
  • הקטנת גודל פונט
Home ביקורות סטריט פייטר 2 רמיקס - הביקורת המלאה

סטריט פייטר 2 רמיקס - הביקורת המלאה

דוא
אינדקס המאמר
סטריט פייטר 2 רמיקס - הביקורת המלאה
Page 2
כל הדפים

סינדרום הפאטה מורגנה גורם לאדם לדמיין דבר שלא קיים במציאות. החיזיון שגורם לתעתוע, מתרחש בעיקר במדבר אבל כמעט כל אדם יכול להעיד על רגע בו דמיין את האור בקצה המנהרה. השאלה היא מה קורה ברגע שהאור הוא כדור אש כחול?

חברת CAPCOM, השיקה לאחרונה מחדש את משחק הלחימה הפופולארי, סטריט פייטר 2 בעיבוד מחודש לשיטת האבחנה הגבוהה (HD). המשחק שזכה להפצה דיגטלית, ניתן לרכישה דרך החנויות הוירטואליות של רשת הפלייסטיישן 3 והאקס בוקס 360. המעבר לטקסטורות באבחנה גבוהה (הן של הדמויות והן של הרקעים), נראה נהדר במיוחד לאור השילוב עם פס הקול החדש שמורכב מנעימות העבר הקלאסיות (אף הן זכו לשדרוג). למרות זאת לאחר זמן הסתגלות מסוים (בדרך כלל מספר דקות), ההבדלים נטמעים אצל השחקן והדרך להרגיש בהבדל העצום בין המצב המחודש למקורי, היא דרך הגדרת הטקסטורה המקורית (דרך תפריט המשחק).

העיצוב הכללי של המשחק, מנסה לשמור באופן אדוק על אותם המאפיינים מהמשחק המקורי. הדמויות במשחק, כוללות את כל 17 הלוחמים המקוריים ובהם אקומה (דמות סודית). עבורי הלוחמים בסדרת סטריט פייטר, הם לוחמים מאוד צבעוניים שמוסיפים המון לחווית המשחק. מלבד הבדלי הפרופורציה השונים בין הלוחמים, לכל דמות יש אופי משלה שמתבטא בעיקר בסיום הקרבות דרך חגיגות הניצחון. ההרגשה לחטוף על הראש בעוד היריב חוגג את נצחונו היא אחת מסימני ההיכר של המשחק. מצב המשחק המרכזי אשר לוקח את השחקן לסבב קרבות עולמי מול הדמויות השונות, מאפשר לשחקן לבחור אם ברצונו להתחרות תחת מנוע המשחק החדש שהותאם מחדש על מנת שיהיה יציב יותר או במנוע המקורי שזכור ממכונות המשחק הישנות. אני אישית לא שמתי לב להבדלים גדולים בין שני מנועי המשחק השונים. למרות זאת שחקנים כבדים ימצאו את ההבדלים ואף תהיה באפשרותם היכולת לווסת  את ההגדרות בתפריט המשחק. מנגנון הסבב העולמי עובד באותו אופן בו עבד בעבר, על השחקן לבחור מתחרה ולצאת איתו לסבב קרבות במדינות השונות. סדר הקרבות יהיה אקראי מלבד ארבעת הקרבות האחרונים שמגיעים לשיאם במאבק מול מר ביסון בתאילנד.

אינטליגנציית היריב במשחק מותאמת לפי רמות הקושי השונות (למשחק ארבע רמות קושי מהקל אל הקשה). ברמות הקשות, היריבים יהיו אסרטיביים יותר ויפעילו את כל ארסנל התרגילים שלהם במהירות רבה. למרות שחלק מהלוחמים מחזיקים בלוח תרגילים דומה (ריו וקן לדוגמא), לרוב חווית המשחק עם הלוחמים היא שונה. השחקן אף יצטרך לפתח טקטיקה בקרבות השונים. לדוגמא אם בחר השחקן בקאמי והצליח להתמודד עם הזריזות של ווגה יהיה לו קשה מאוד מול העוצמה של זאנגיף. דבר אחד ששונה במשחק ולי אישית הפריע הוא מנגנון הניקוד. במשחקי העבר, יכול היה השחקן לצבור נקודות לאחר כל קרב ולהגיע לטבלת שיאים. המשחק עושה שימוש בטבלאות שיאים מקוונות שמציגות את דירוג השחקן בהשוואה לשחקנים אחרים מרחבי העולם. על הנייר, מדובר באפשרות טובה אבל היא לא הייתה צריכה לבוא בחשבון על פני אפשרות הניקוד הקלאסית. מאותה סיבה כנראה, לא מופיעים במשחק שלבי הבונוס המפורסמים שבהם היה צריך השחקן להרוס מכונית או חביות עץ.

bisonvschunli3
bisonvschunli3
bisonvschunli5
bisonvschunli9
bisonvsdhalsim1
bisonvsdhalsim3
bisonvsdhalsim5
bisonvsdhalsim7
bisonvsryu
chunlivsken
chunlivsvega1
chunlivsvega2
chunlivsvega4
guilevsbiso2
guilevsbiso5
guilevsbiso6
kenvshonda1
kenvshonda2
kenvshonda3



תגובות
הוסף תגובה חיפוש
הוסף תגובה
שם:
דואל:
 
אתר:
כותרת:
קוד UBB:
[b] [i] [u] [url] [quote] [code] [img] 
 
 
:angry::0:confused::cheer:B):evil::silly::dry::lol::kiss::D:pinch:
:(:shock::X:side::):P:unsure::woohoo::huh::whistle:;):s
:!::?::idea::arrow:
 

!joomlacomment 4.0 Copyright (C) 2009 Compojoom.com . All rights reserved."